Wednesday, May 23, 2007

美麗小玩意

近來收到最多的新產品是防曬品, SPF50的、防水防汗的、可兼作makeup base的...正在逐項測試中. 防曬品以外的東西, 亦不乏新意!

首先是別緻的 Biotherm iPod Nano Case.


原本已買了一個 Furla 蛇紋 case, 卻因為第二代 Nano 與第一代Nano 的尺碼有一點偏差, 令 Control Pad 不能置在的圓形剪裁的正中. 事情一旦出現不完美的狀況, 我就會把物件「雪藏」, 很任性.

正在想要不要到電腦城買個普普通通的硬殼. 想不到, 今天就收到 Biotherm 送過來的 iPod Nano Case, 點綴的插畫由日本著名插畫師 Naho Ogawa 創作, 是絕對的限量產品!



另一個是從停泊在時代廣場外的旅遊巴 "Estee Lauder Foundation Coach" 上取得的玩意.



你有過買錯粉底顏色的經驗嗎? 我以前曾買錯了超過 20 個(!)顏色不對的粉底液及兩用粉. 由得專櫃小姐替我選的, 不是太紅就是太白; 自已選的話, 為遷就頸部膚色就往往太黃.

Foundation Coach 有心思地一字兩用 — 既然大部分香港女生都不懂得選適合自己的粉底, Estee Lauder就派出一架旅遊專車(Coach), 內駐 4-5 名美容專家(Coach)為大眾用電腦做皮膚分析, 及揀選合適粉底質地與顏色, 靠的就是以上那把 iMatch 膚色尺. 完成分析後還會送上 sample, 足夠細心試用 2-3 天, 讓用家感到真的喜歡才去選購.

這個 Foundation Coach 會服務至5月27日, 有興趣的女生要趕快去啊!


我的膚色是 2 號, 你呢?

歡迎留言!

2 comments:

Q said...

我覺得E.L為客人挑粉底真係有一手架 ~ 我都係成日買錯粉底, 但去E.L 買, 次次都會好0岩色( 我一共用過佢3次唔同0既粉底 ,次次都係唔同深淺.)
以前我以為東方品牌至會多D0岩我用0既顏色, 但最後我都會買錯 ........

anf said...

個case好靚~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站