Monday, June 11, 2007

耐人尋味

星期日,發生了一件怪事。

老公的手電藍芽 Handfree 失蹤。看手電發覺仍有 connection, 估計是在房中。他打電話給自己,手電響了,卻沒發覺有東西在震。然後,connection 斷了。

「又唔見嘢?貴唔貴o架?」老婆皺眉問。
「貴呀, $950。」老公扁咀答。
「你成日唔見嘢o既, 唔好再買貴嘢喇不如。」

晚上,我叫老公替我把手洗的衫扭乾。

「你記得扭呀,已經浸了2日,會臭O架。我訓先。」
「老婆,我搵到隻藍芽喇!」

完隻的夾在領口。是我把老公的上衣浸水時,把藍芽一併浸了!

回想有 connection 時應該未壞的. 一打通, 就壞了!

又彩漂又洗粉又滴露,應該無救喇~~

PS: 更邪門的, 是這篇文打了2次才save到. Save到又竟然發佈唔到!

歡迎留言!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站