Friday, June 22, 2007

年紀大, 機器壞.

幾年沒有練 step dance, 星期三我到 Gym 一跳就 45 分鐘, 出了一身汗. 本來沒有什麼問題(可能只是我以為無問題), 星期四穿了對 4 吋高跟鞋走了一天, 尚算健步如飛. 回家就出事了...小腿不知何時被扭傷, 腳跟難以踏在地上, 一踏就會痛得流淚, 有誰可以幫幫我/建議我可以如何鬆鬆筋?

所以今天我走路時一拐一拐, 像跛子, 只好每程都以的士代步. 可以的話, 我真想用拐杖, 讓我不用被討厭短程的司機唾罵.

好痛呀!!!!!!!!!

歡迎留言!

10 comments:

hoyoyi said...

4寸!!!
你还是马上去看中医吧。。。!
不然以后风湿一定会来拜访你。。。

祝早日康复

MIC said...

如果是偶然運動後,肌肉疲勞脹痛,不妨試試足底治療,以放鬆緊張的肌肉。 (大約是先用熱水浸腳,之後再按摩推拿)

如傷及筋骨,最好看看跌打。早前,因為行跑步機唔小心扭傷,以為是肌肉酸痛,所以,沒有理會,之後,手尾好長,要跌打兼做推拿呀。:(

祝 蘋果早日康復。

p.s. 如近大圍的話,可介紹足底治療中心,是女師傅。 (laputa_kei@yahoo.com)

viviberries said...

希望你快d 好番啦!! 仲痛就要去睇趺打啦!

mad dog said...

你試試用熱水"fu"吓先, 夜晚瞓時用pillow墊高對腳黎瞓, 過一兩日應該好D卦.

c-ah said...

I think while you did the step dance, hurt your angle.
or you are too tired. Try to use a pillow place under your leg while sleeping.

But it is better to find a chinese dr.

Take care!

Q said...

你係唔係隻腳用得過度/過量呀 ? 如果仲係痛 , 星期日我同你去睇跌打喇 ..... 因為我都拗左柴 ,星期日要去睇跌打.

Dawn said...

試吓去灣仔睇陳志英跌打醫師啦~

希望你早日痊癒

Vivian said...

Apple, you need to take care!
Also I will pray for you to get healed faster!

apple113 said...

to all> 謝謝關心啊! 我吃了幾次 Mefenamic Acid, 已經可以行動自如了, 只差未能跑/行斜路/穿有跟鞋, 希望幾日後會好d喇 ^_^

Anonymous said...

4吋未免高得滯了

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站