Monday, July 02, 2007

My Not-Plastic-Bag

Anya Hindmarch 的 I'm Not A Plastic Bag 牽動了每個女生的擁有慾. 一時風聞 VIP 可以率先訂, 一時又說7月6日到 Three Sixty 排隊最易買到, 絕對可預期它能成為 7 月的 It Bag.

5月時我曾到 Yahoo 以 $800 bid 了英國版的 I'm Not A Plastic Bag 購物袋, 買家說未有現貨在手, 可以不收訂金, 交貨時才付全數. 可惜, 後來她說朋友在英國排隊也買不到, 著我等下一次. 及後我竟發現她用另一個新買家的身份把這購物袋以 $1,600 底價發售! 本來我並不介意讓別人賺一點, 但這購物袋被人當作炒賣的期貨, 實在過份偏離 Anya 以「5英鎊改變世界」的原意. 我決定不再強求了.

今季 Marc by Marc Jacobs、Anna Sui、Zucca 不約而同推出百多至三百元的購物袋. 我花了5分鐘搜尋家中的手袋櫃, 找出Anya購物袋的「替身」 — 忘了是去年還是前年買的 Marc by Marc Jacobs 銀皮手挽麻質袋, 尺碼和 I'm Not A Plastic Bag 相若, 更有磁石扣, 和巨大的 "STUFF" 字樣.



舊物新用, 可算是「5分鐘改變世界」嗎?

歡迎留言!

8 comments:

BusyBee said...

本來都覺得亞洲版呢個灰色字版係最靚
但見到 d 人話要排通宵就有點兒那個啦

Happy said...

HI 蘋果,想send email比你,點解無左你個email address??? btw , 你個blog無左cbox??? 點樣留言比你呢?

anya個袋,似乎全成哄動﹗原來呢個brand都high high地,無乜人識, i mean not so common! 家陣人人搶住買...無奈﹗

我想email你問你關於dark circle既嘢﹗
thanks apple!!!

apple113 said...

Happy> 你好! 唉, 最衰我多手, 把template改動後save了, 就沒有了cBox喇 >.< 嗚~~~又未有時間整返. 你電郵到applefar@gmail.com給我吧!

其實Anya的袋很好用, 不過貴! 所以一有平版, 就人人爭住買了. 布袋真身很不錯, 很扎實, 如果不用炒又不用排隊, 我都想買o架!

lulu said...

我好想買黎比自己做birthday gift,但係要通宵我驚頂唔住,有人話360都係10點幾先有得賣,我今日會打電話去check,佢開7點,住港島0既我都可以早d爬起身去買然後先返工

sin5409 said...

我真係唔識欣賞個袋,好核突好cheap既感覺,同全世界都知個袋係咩事囉,又易撞袋,最多玩得一兩季..都畀多佢...

apple113 said...

lulu> 我只怕360同H&M一樣, 開售24小時已經出現人龍了.

sin5409> 這個袋一定要載很多東西, 載得少就會塌下來. 近來已經在旺角及銅鑼灣看到幾個人在用. 如不自覺地亂穿的話, 襯起來竟會變得難看!

ShoGunB said...

橫看掂看也不覺那個熱話中的環保袋好看!
只是因為有明星購買, 所以就變了寶了嗎?

sin5409 said...

第一我覺得anya的袋一直都不好看,那些相片袋或這個,都很醜

第二,是成件事太loud了,一早估到會c9阿嬋都走去排隊啦,唔關個袋塌唔塌事,係庸俗既問題.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站