Saturday, July 28, 2007

No news is good news

最近沒有更新這個博, 或者是好事. 因為沒煩惱就沒心事, 沒心事就沒事呻. No news is good news. 連 site meter 都取消了.

有newsgroup, 有博, 大家就有交流的地方. 因為在網上的文字沒語氣、沒表情, 稍一不慎就會得罪人多稱呼人少. 我也曾試過在newsgroup上得罪了不認識的人, 因為一個非常簡單的回覆, 我衰懶醒多了一個字, 就被人群起攻之. 問題不在我在不在乎別人的睇法, 口口聲聲說「話之你」只是用來原諒自己唔識做人的藉口. 當別人惡言相向時, 你又會不會考慮別人其實有多不在乎你呢? 如果我沒有心去罵人, 我不想 end up 令人不快樂.

那次有人在 food.newsgroup 提到在印度咖哩店吃 Pizza.
我回覆「那是nann, 唔係咩Pizza.」

問題就出在個「咩」字之上.
如果我答「那是nann, 唔係Pizza.」那是糾正.
當我答「那是nann, 唔係咩Pizza.」那是懶醒的糾正. 懶醒就會惹人憎!

如果你認為我不得罪人是因為我唔敢所以是鼠輩從而被你睇唔起的話, 隨你.

歡迎留言!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站