Saturday, July 19, 2008

我回來了

悄悄話請電郵至 meling@memore.net,謝。

歡迎留言!

21 comments:

Michelle said...

加油努力! 支持你的!!

anf said...

Welcome back!
祝你早日搵到份好工~

alal said...

無論你在那裡, 都支持你既決定及意願!!!

Q said...

MELING 永遠都支持你!!走一條自己喜歡的路 !!!

小can said...

噢噢
咁等我bookmark返lee邊先
我會繼續睇你分享架!
祝前途一片光明 :)

apple113 said...

小can> 好呀,謝謝 ^_^
Q> Yes!
anf & alal> 希望大家將來多留言給我啦,因我無法得知這裡的pageview呢。

閃閃 said...

丫...見到你facebook 寫leaving .. 第一下感覺係嚇一嚇,但一轉又以為你只係放工....anyway.. 走一條自己開心既路!係好重要的!加油唷!support you!!!!

suewai said...

當時我地個個逃走得你留低,唔係太明白你點解堅持咁做,漸漸又覺得你能夠撐得住好應該繼續撐落去……

不過anyway歡迎你加入逃兵團,哈哈哈,我e家可以辭無忌憚留言畀你喇!!

全力十扑!

hoyoyi said...

All The Best! Already deleted your previous link in my bookmark list :p

Carrie said...

蘋果,祝你有容光煥發的新生!:)

歐晶瑩 said...

apple, welcome back, support u!! 放心, 神 一定預備更好的路給你! are u ready?

桃紅三點式 said...

支持呀!

三點

Karen So said...

見到你在fb 說要離開,原來是真!!!
無論你去那裡,我都會跟隨你的。加油吧 ,繼續再跟我們分享扮靚心得 ,嘻嘻 。

natchan said...

可以立定決心走一條自己喜歡的路是值得高興的事。加油 and good luck!!

Maggie O said...

只要你開心,我都會支持你的!
大家都是喜歡你的個性和文字,什麼身份我們都不介意。

abby said...

嘩!原來阿三點都係你網友呀!
唔好唔開心,焉知非福呢!

Lizzy said...

點都支持你~

Lizzy said...

點都支持你~ ^^

招媽 said...

恭喜你,可以走自己想走既路!! 有時要'的'起心肝辭職都唔係容易。加油呀,盡情享受宜家既自由時光啦!!!

lulu said...

做野多唔使死, 不過一講到人事, 真係唔好再.......

cariw said...

apple, u r a real lovely girl. having been reading ur blog since long ago, i cant help leaving a msg to show u my support at this time. wish you all the best. cheers*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站