Saturday, July 26, 2008

性感的價值

內衣的價格,與身材好壞有直接關係,曾試戴矯型胸罩的你一定知道。可是女人性感與否,和她穿的內衣價格完全無關,穿La Perla、Agent Provocateur性感,穿$19的Playboy內褲也可誘人。

昨天走過灣仔出口店,位於李節花園、企理得像UNIQLO那家,發現一整車的Playboy內褲。以前有買過這品牌的內衣,從紙牌的細節、車工、選料及尺碼,可以肯定是真貨。反正 Playboy 開倉時內褲只是 $30-40,現在賣 $19 也不用作假。



款式大致上是這幾個。閃石胸罩也是$19,便宜得太過分喇!會不會繼 Milk Top Pudding 成為下一個斷貨單品?

歡迎留言!

11 comments:

閃閃星小藍 said...

To Meling,
點解你既blog 呢,d 相可以放得好好地!
我總係因為d 相一放上去唔知點edit 古古怪怪咁就放棄唔寫了!
可以教下我嗎??Thanks~

win said...

meling,
聽完你講個隻TALIKA 既Eyelash Conditioning Cream,今日即刻仆左去買。哈哈。
想問下呢,個隻Eye Detox Contour Gel 煥采排毒眼部啫喱,我今日係sasa見到360蚊,但我又驚佢咁細枝會好快用哂,同埋我覺得佢有d貴,所以想問清楚你,呢隻gel值唔值呢個價呢?如果用呢個價錢有無一隻比佢更好的eye gel呢?我本身有黑眼圈,但未至於好勁,同埋小小眼袋,紅紅地啡啡地咁既。
同埋我之前試過用clinque既eye gel都有生油脂粒既情況,所以聽到你話佢唔會令人生粒粒,都有d心郁。唔好意思呀,問長問短咁,唔該哂你!

Meling Lam said...

閃閃星小藍> 你指用Blogspot嗎?這裡在發表時可以選Compose,upload相片時可選放左、中或右,之後也可以像Ms Word般把圖片移來移去,很方便!

Meling Lam said...

win> 15ml/15g都算是正常的eye gel/cream size,不過$360又真係貴左D喇。如果你第一次買,我諗買Talika Eye Dream更好,因為Eye Dream雖然更貴一點($400多),但是功效比Contour Gel快及明顯。

如果你的眼易於油脂粒,試試不用eye gel用eye cream,因為eye gel有揮發性,較容易引起油脂粒。

Eye Dream質地介乎於cream & gel之間,幾易吸收的。建議你去In The Buff睇睇,上面有tester,可以試得仔細D。

有問題請再留言啊!有時我都好驚,見留言不多,以為寫了的東東大家沒反應呢。我會盡我的能力去回應,希望到頭來幫到手 ^_^

win said...

你推介的東西我地又怎會無反應呢?
可能大家已經忍不住要即刻衝去買,哈哈,所以來不及留言同你講。

多謝你的建議呀!一於試下個cream,我而家已經試左個Eyelash Conditioning Cream喇,我要勤力d用,哈哈哈。你有無試過呢隻呀?你個時點搽落去d眼睫毛度架?唉,我呢個麻煩人,驚死生粒粒,我用棉花棒點d cream再搽,其實我係咪有d多此一舉呢?有無用d乜野特別方法可以分享下?

Meling Lam said...

win> 你可以用一把睫毛梳(莎莎有售,最便宜的只十多元)把cream梳到睫毛上。也可以合上眼,用棉花棒塗到睫毛(眼肚位置用紙巾墊住)。

如果用在眼眉,可直接用棉花棒塗呢。用棉花棒好呀,比起用手指塗更仔細。

Anonymous said...

meling, 你上一次提及的湾仔出口成衣店,我上周末去竟然行过龙,找不到。。。。

TALIKA 煥采排毒眼部啫喱对眼袋的效果真的很好吗?我的眼袋很厉害,遮瑕也遮不了!

CC

Meling Lam said...

CC> 那家店叫「T.T Outlet」,在惠康過少少,很易找呢。我用了幾天,收眼袋的話,只用Talika Eye Dream就夠了,Contour Gel似乎救不了我的大眼袋 -_-

睡寶寶 said...

呢種底底著得唔舒服架噃...

Holly said...

wow, the Playboy undies look so nice, gotta check them out before they are all sold out!!! LOL!!

Meling Lam said...

睡寶寶> 尚可接受啦,舒適的衣服,通常是不漂亮的,vice versa。

holly> They have a whole cart of underwear, I hope you can find what you like!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站