Wednesday, August 06, 2008

宅女煲劇:神探伽利略


看罷家好月圓,每天也在看好友Abby推介的《神探伽利略》。福山雅治飾演木口木面的物理學教授,因協助順從直覺的柴崎幸查案,在過程中衍生了理性與感性的衝突,又或是,在互相影響。

劇情發展有「金田一」影子,每集查一件案,完場前一定揭盅。有時觀眾在開場時已估到真兇,有時是背後的犯罪形式才令人拍案。總之每次福山雅治在揭開真相前都要寫下一大堆程式計算,事實上那些推理又未必有數可計。

假如太理性的看就無法享受劇情,我也樂得放下腦筋去挑戰劇集的邏輯性,用心去想想如何寫推理故事更好吧。

歡迎留言!

4 comments:

蚊芝 said...

呢套蚊都好鍾意睇呢......最鍾意廣末涼子嗰集......不過,個結局好似差咁d嘢咁,可能佢始終冇交代到福山同柴咲幸最後嘅結果。
你有時間睇埋「不忠時刻」吖,米倉涼子做的,雖然唔係新片,不過都好好睇架!

阿花 said...

我之前追得好辛苦啊~
好好睇,起碼唔係以情情愛愛做主線,
雖然有d推理有d牽強,
但都學左唔少科學知識。
而且仲有好多明星客串添!

蘇珊娜 said...

這套我也剛買了,朋友極力推介,不過我還未有時間看~~~

推介一台劇給妳:
命中注定我愛你
為什麼好看?
夠原始吧!
我已看了10集,不錯!
不過聽說後面有點拖拉,
但也值得看!

Meling Lam said...

蚊芝> 似乎想留下尾巴給SP呢!

阿花> 係呀,好好睇!

蘇珊娜> 噢!找來看看。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站