Thursday, August 28, 2008

從家好月圓看爭仔之道

家好月圓,溏心風暴原班人馬再來一次之作。
有人說這劇很嘈。除了嘈,也不算一無是處。

紅姨和荷媽,嚴格來講是在「爭仔」。
既在爭大的「仔」阿Jo飽,又在爭細的幾個細「仔」。
不同的是,荷媽愛的是一班子女,紅姨愛的是自己。

我未知劇集結局,只知Jo飽愛到荷媽那邊吃晚飯,因為那邊比較多歡笑。
而且Jo飽和荷媽之間的往事軼事,每次講起,都令Jo飽甜在心頭。

要留住男人的心,一定要令他多歡笑。
如果像紅姨般用「控制」法的話,應該擲爛十個電話都無用。(近幾集又擲了好多次!)

以及,外表漂亮的,勝算比較高。
你看當年Jo飽娶荷媽時,李司棋還是34D的楊思琦啊!



TVB的家好月圓官網裡,有11個角色的Blog。
http://blog.tvb.com/moonlight02/

全是用角色第一身根據劇情另外寫的,絕不馬虎。
沒有對白的角色,例如今集很靜的Sa姨,在Blog中也有說及自己的心聲。
這篇「女人與紋」亦寫得唔錯。

TVB利用網誌,補充了劇集的留白。
現在的編劇真夠忙!

歡迎留言!

10 comments:

艾美 said...

我也覺得好嘈,不過睇住班老戲做戲的確償心樂事!我覺得呀米雪做得相當出色,我相信佢今年會得到個視后獎呀!

Anonymous said...

"如果像紅姨般用「控制」法的話,應該擲爛十個電話都無用。(近幾集又擲了好多次!)"

我呀媽話係咁講, "哇,佢可以成日買電話囉!".

baby said...

岩岩睇完個blog~真係寫得好有心機喎!
不過好似無咩宣傳既? 定係我無留意...

Q said...

紅姨擲電話 -------> 呢個係我對呢個劇最深0既印象 !!!! 擲極都唔爛咁喎 ~~~~
XDDDDDDDDDDDDDDDDD
多歡笑 , 真係會令人心甘命底咁留低~~

小can said...

我想問下呢...上次你話留左一份mask俾我...但係我到而家都仲未收到e-mail啊...想問下我係唔係抽唔中呢?

Alvita said...

對,那些BLOGssss編劇們花了不少心機,多多支持!(哈,我那位編劇朋友可是一人分析幾角呢!)

Meling Lam said...

alvita> 啊!!!

小can> 我們這幾天很忙,未開始send呀,不用心急。

Q> 佢都好醒,次次掟落床!

baby> 係啦,我都係無聊時發現。

Anonymous> 你是...?

艾美> 關菊英都唔錯呀~

Anonymous said...

感謝meling為編劇說句公平話. 上次《歲月風雲》也採取這種寫blog的手法作輔助宣傳, 可惜遭網友/fans猛烈批評, 實在傷害了用心編寫的編劇們.
雖然大家都詬病很多電視劇寫得不好, 其實編劇們已盡力去做, 只是有時有太多客觀因素影響, 編劇也無能為力, 可惜觀眾們又不知內情, 只寄望大家能夠多予體諒及鼓勵.

Jansen said...

似乎meling深懂「不控制」反而是「控制」男士最佳之道喎

Meling Lam said...

jansen> 咳唔,你有看My Big Fat Greek Wedding嗎?男人是一家之「頭」,可是女人是「頸」,由她決定頭要怎麼轉的啊!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站