Thursday, August 14, 2008

Buffet Club

昨天收到一個沒有號碼顯示的來電,說要送我一套價值$1500的山頂纜車套票。
明知有禮物當然有目的,我推說「好少去香港。」

電:電話推銷員,我:我

電:「我地都有好多尖沙咀食肆的優惠o架。」
我:「唔去尖沙咀。」
電:「咁小姐平時喜歡吃日本菜或東南亞菜色嗎?」
我:「不喜歡。」
電:「中國人一定喜歡吃中國菜吧?」
我:「好少出街食飯。」
電:「咁可以襯呢個機會去多D呀?」
我:「我喜歡在家吃飯。」(沒說出口的一句:在家吃飯都有優惠我才會考慮!)
電:「咁...咁...」
我:「我用不著呢D優惠了,拜拜。」
電:「咁...拜拜。」

另外有一次,來電推銷旅遊計劃。

我:「你們是代表哪家公司的?」
電:「Sailor & xxx。」
我:「嘩!今期壹周刊爆哂你地點呃人啦。」
電:「周刊寫的怎可以相信呀?」
我:「但我在那本周刊工作的啊。」
電:「呀...咁唔好意思啦,拜拜!」

歡迎留言!

16 comments:

Anonymous said...

我一直看你的 blog 已久
但今次我真的想留言
這篇兩段對話 真的一絕!
容我在這拍下手為你鼓掌
酷! ^^

/gra

abby said...

哈哈,第二個電話我鐘意!!

高比 said...

第二個收線都收唔切,哈哈

Carrie said...

你好得呀,蘋果!睇完笑到我呢....

buffet club 好 annoying...我第一年出黎做野0既時候中過招!:P

readandeat said...

哈﹗第二個笑爆咀﹗呢排好鬱悶,笑吓真好﹗

hkshrimp said...

好 正 ....! 哈哈....

蘇珊娜 said...

第2個電話超抵死
哈哈~~~~~~

Nana said...

第2道通話超讚!!!!XDDDDDDD

Anonymous said...

第二個簡直係一絕~~

little_ka

felix said...

好好笑!!!!在公司笑了出來!!!!

manda said...

我亦有一個精彩對話

電︰小姐, 我地有低息貸款
我︰唔洗啦唔該
電︰唔係喎, 借xx萬月息只係xx
我︰我大把錢唔洗借, byebye

Sophia said...

FIERCE! :D:D:D

Meling Lam said...

all> 第2個我沒有說謊啊,我那時在壹本便利工作,就正在壹周刊的幾十步距離呢。

Q said...

我仲記得某次某肥仔同呢D電話糾纏個幾鐘事件.......
不得不讚 !!!!! XD

Michelle said...

電︰小姐, 我地係xx美容纖體公司, 而家有個試做優惠想介紹返小姐你架
我︰得90磅可以減d乜, 可唔可以幫我增肥?
電︰......

vivian said...

hello meling..
buffet club 好 annoying...我第一年出黎做野0既時候中過招!:P....

i am the same... :(
not even use the coupon once! so bad!!! I hate them.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站