Tuesday, September 16, 2008

來,交換美的智慧:美白與防曬

K 小姐的電郵:

「你好呀meling,

我想我也算是你的忠實讀者啊, 而你之前介紹pola既facial我都有去試, 亦買左package用左好幾個月了, fiona真係好好手勢好專業呢, 果然無介紹錯, 亦多謝你的誠意推介.

今次非常唐突email你其實係今日睇到你回覆某網友有關精華素既問題, 而我又真係咁岩最近搵緊可以有效淡斑/抵抗黑色素的精華素, 因為我本身係好白下架(今年24歲)(混合性, 大致上無咩大問題, 都算幾好), 一直都有用sofina防曬50度(但我就好怕煩, 唔會隔兩小時補一次的, 朝早搽一次就到夜晚的了(OL工作, 連lunch已經盡量避免出外曬, 係會避開陽光個種), 因為一補我怕整壞個妝, 同埋覺得塊面有塵污糟再搽野好似好笠), 但我d雀斑呀愈來愈深色, 範圍亦愈來愈大, 好驚, 有無咩好推介俾我呀? 我唔想再惡化落去呀!!!!! 希望email唔會煩到你啦, 感激」

美白 防曬

給K小姐的回覆:

「你好!除了防曬,你的粉底有防曬嗎?假如補不了防曬base,補個有防曬度的2-way也好過不補啊。另外,雀斑方面,除了要加強防曬,加強自己的抗氧功能也是重要的呢。

我之前一共吃了2罐Hythiol-C Premiere,覺得有效。但也有人說沒有效,見仁見智。白兔牌在日本有多年歷史,比起網上拍賣場賣的東東,我覺得尚算可以放心放入口。抗氧方面,多喝綠茶(無糖),蔬菜,草莓藍莓等也有幫助。吃少D肉,也有助斑點減少。

美白的Skincare我現在用Shiseido的White Lucent精華,但論效用,我覺得之前用的Sofina Memory White Essence($480)較好。」

歡迎留言!

2 comments:

閃閃星小藍 said...

補防曬都係一個我覺得好煩惱既問題... 唉.....

Hythiol-C Premiere我開始食左半個月,仲未見有效!我諗要食多一兩個月先知...

cherrytong860502 said...

Lancome 's whitening essence都唔錯

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站