Friday, September 19, 2008

恐怖潮流:隱形增高鞋

是社會的那門子觀念影響,令人常常想要高一點、瘦一點,永不厭足。



日本人發明的隱形增高鞋,看來像普通球鞋,穿上後令人高了3cm左右。不勞而穫,最合香港人個性。



可是內地的生產商把這個心態放大,把3cm的隱形鞋跟變成10cm,效果極不自然。最近在街上看到很多太太輩在穿,還要加上大量水晶,風氣像「暴走鞋」般氾濫。

穿戴與買股票一樣,「過猶不及」呀。

歡迎留言!

9 comments:

Sue Wai said...

唔知著起上黎係咩樣……

Ada said...

是呀,是呀。現在內地真是好多這個鞋,真是有大量的水晶的,感覺超肉酸,因為我住系珠海的原因,系街度真是见間間都有得買的,還是有很多水晶那隻,見到我暈得一陣一陣

蘇珊娜 said...

哈哈,我不需利用這個輔助品來增高^^

Sue Wai said...

我記起十年前興過o個d鬆糕鞋,o個時我有對膠拖都成三吋高:0

stanely said...

中國人冇create嘅智慧,但就有copy嘅扮精!可惜~
睇圖都覺得肉酸,難為著出街~!
禮物我已經收到喇!多謝你及N牌子的公關們!
詳情請睇我之後嘅試後感啦!

Sue Wai said...

wa 我十世無行街啦!尋日同a雜誌同事y行去金百利終於見到呢d鞋!!!都唔使宜喎,要成6、7百蚊一對(佢話日本貨)……

唔g係咪聽你介紹完都有同感,我覺得著布鞋波鞋cons 個d,平底先著得出casual 既神髓,如果著高跟鞋都係見到個「踭」先夠sexy啊!

William said...

呢樣野, 半夜睇內地電視台有好多廣告

Jackie said...

增高鞋墊好幾年之前已出現, 適用於converse 及波鞋, 當年我用於nike dunk-hi 之內, 神不知鬼不覺. 此鞋墊當年在銅鑼灣一時裝小店作"不公開"發售, 你要問佢才賣給你, 好神秘!

Meling Lam said...

jackie、sue wai、ada> 少少地我覺得OK, 3吋的話就會把腳跟拉長,變得不合比例呢。

william> 和「增高器」的廣告接著播嗎?

stanely> 好呀,thank you ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站