Friday, September 05, 2008

DIY 足料碗仔翅



之前在Towngas學過做呂仔記碗仔翅,掌握了竅門。我和奶奶再研究,做出一個簡單又易儲存的版本。

1. 材料包括木耳(切絲)、冬菇(浸水、切絲)、豬肉(放湯煲熟、切開並用手撕成幼絲)、雞肉(與豬肉一起放湯煲熟、切絲)、日本素翅(超市賣$50多那一款)。

2. 肉湯是碗仔翅的基底,放在一個密實盒中。其他材料可拌在一起,放在另一個密實盒中。

3. 準備碗仔翅:把材料放入大碗中,我會放到8成滿,絕對足料。加入肉湯,煮至滾起。

4. 之後加入少許老抽「加色」,少許鹽巴或豉油「加味」,少少馬蹄粉埋獻。我不喜歡埋了獻的口感,吃前沒有加馬蹄粉。

5. 吃時加入麻油、辣油、紅醋、胡椒粉,幾乎缺一不可。因為碗仔翅的「精粹」,其實是這些調味料呢。

6. 如果嫌煲肉湯麻煩,可用史雲生雞湯,或雞粉加水代替。可是味道一定是自己熬的好。

7. 不要自把自為的加入牛肉、海鮮、蝦米等東東,會弄壞味道,變成三不像。

歡迎留言!

4 comments:

Sue Wai said...

我都勁鍾意碗仔翅架,落埋魚肉更好味!:p

Jan said...

其實Towngas呢幾年真係搞左好多整野食course,咁樣sell產品真係幾好野

up3up4 said...

咁肉湯點整呀????

Meling Lam said...

sue wai> Yes! 可以當一餐!

jan> 現在我家都改用電磁爐了,奶奶說,煮飯時廚房無咁熱,不會成身汗呢~

up3up4> 水,豬肉,雞肉,一起煲至滾起,收中火再煲半小時左右。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站