Sunday, September 21, 2008

老友酒鬼 party @Sunday Evening


老公去了歐遊,我當然要把握機會,去大玩特玩咯!

約了好友兼Podcast節目partner Vera一起參加 WineGhost(酒鬼)的試酒派對,$198,包三款酒、三款相配的美食。

星期日,兩小時,有貓玩,有阿喱講解。鐘意乘機學嘢又得,鍾意淨飲玩碰杯又得,得咗!(明顯地我的酒氣未過,在語無倫次,嘻嘻)

下星期日(9月28日),也有同樣的試酒派對,價格、時間、地點及酒單一樣,有興趣的看這裡吧。

歡迎留言!

9 comments:

Tamama said...

woo...vvvery fun!!!

快d share bliss spa!!!

cd said...

HAHA..

stanely said...

點解佢唔帶埋你吖?
呵呵~你咪要返娘家咯~
祝放生日開心!

蘇珊娜 said...

妳好像興致勃勃o番^^

Tranquility said...

d相影得幾靚, 你好後生!

meling, 我下月與朋友去Okinawa, 怕變燒豬又不想著潛水衣, 可否推介一下非日牌的Sunscreen給我?

Meling Lam said...

tamama> 好好~

cd、stanely> 他去公幹,我不能同行呢。哈哈。

蘇珊娜> 好好玩嘛!

tranquility> thank you ^_^
非日牌sunscreen...Bioderma的好用!

Tranquility said...

謝謝分享!

cd said...

幾時返啊??
你要自己搵節目,haha

shadow said...

Meiling,
其實那天我坐在你身後,之前一直沒見過你真人,所以不敢上前"相認"^^。你們都玩得好開心呢!

MaggieO

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站