Saturday, September 13, 2008

來,交換美的智慧:成也Lipid,敗也Lipid

Stanely 的留言:

「次次嚟睇你個blog都學到嘢,好多謝meling!不過呢,我有個難題就係,護膚品咁多功效,都幾難記得住,記得清又唔會搞亂咯,所以好佩服你O架!
真係幾符合經濟原則喔,尤其家陣百物騰貴吖!150蚊一支抗氧化洗面泡沫簡直可以話超值!
依你之見,好似我20多D嘅女生用呢類型嘅護膚系列,適唔適合?或者你推薦D適合後生女仔用嘅護膚品系列俾我參考吖!
我唔化妝嘅,混合性皮膚,比較白但有斑,番工會塗防曬或隔離,最近發現一笑眼下面就見到有乾紋喇,好驚吖!
呵呵,咁多嘢講,希望唔會嚇親你啦~」



給 Stanely 的回覆:

「呀~~當然不會嚇親,好開心你留言比我,我一定盡我所知的去答。

其實呢,抗氧化、抗老化,愈早開始愈好。早,即是25歲左右(亞洲城市人),外國女生重慘,20歲就開始老!西醫說每5年我們的身體會開始一個老化的新階段。中醫就會說,18歲、28歲、38歲是下一個老化的開始。

乾紋要靠保濕,也要靠皮膚的水油平衡,我想你的毛孔一定是細緻的,所以會有油脂稍欠的現象吧。碰巧我今天上的營養課,就是討論Lipid(油脂)。對身體來說,成也Lipid,敗也Lipid。Lipid是我們體內的肥膏,也是體內保護內臟、保護神經腺,及協助身體吸收「脂溶性維他命」的關鍵。例如,吃灼菜不下油,就無法吸收菜裡的維他命E。

由此可見,Lipid也是「朋友」。可是,我們的身體是沒有辨法自己做其中一種最重要的Lipid - Omega-3的,而Omega-3卻是必須脂肪酸(EFA,Essential Fatty Acid),用來維持細胞壁健康,所以一定要從食物中汲取(深海魚之類)。

原本我是想叫你多吃魚油,補充「好油」,又不怕令體內壞膽固醇大增。不過今天剛剛收到消息,NARS有個新系列The Lipid Support Series,就是用專利配方Omega-3 Lipid Support System,滋潤修護皮膚細胞。好過直接的把魚油塗到面上,或吃下魚油後只滋潤了內臟,去不到皮膚表層呢。你可以考慮試試,局部的用在乾紋位置。


(左)NARS potent EFA Cream - $700/50 ml(乾至極乾皮膚適用)
(右)NARS EFA night infusion – $1,090/30 ml(一般皮膚適用)

歡迎留言!

1 comment:

stanely said...

哇~~好感動吖!我嘅留言居然變佐新blog文,真係...meling,愛你耶!
咁你俾心機繼續係美容世界進修啦,要知道後面有好多弟子等緊你嘅提點O架! 呵呵~
之前蚊芝有介紹過nars新出嘅保濕產品,我上網查過,獅子開大口嘅買家超多,出價出得好離譜!廣州暫時未有專櫃,所以去香港我會優先考慮你哋共同推介嘅nars!
一萬個感謝~~
p.s.我也是天主教教徒,但已很久沒有做過禮拜,平安夜和聖誕才會出現,說起來真慚愧!可能我相信心中有主,一切自然會好起來啦~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站