Saturday, September 13, 2008

Tinted Moisturizer 還是 BB Cream?

Tinted Moisturizer,有色面霜。BB Cream,Blemish Balm,修護、美白、遮瑕、防曬全能面霜。兩者本質上是差不多的東東,只是名字不同—Tinted Moisturizer是美國品牌愛用的名字,BB Cream是韓國出名的名字。

有陣子我沉迷 Tinted Moisturizer,和大部分女生一樣,就是不喜歡一板一眼的把Base、foundation、concealer、loose Powder逐一塗上。於是,由N年前的「歌婷」Tinted Moisturizer,Za、Shiseido、Laura Mercier、Kiehl's、Bobbi Brown、Stila、Lavere、Lavera、Sisley……全部都用過。到頭來最喜歡的,仍然是大眾選擇 Laura Mercier,因為它有6色選擇,不像其他品牌大多只有深、淺2色,不會過紅或過白(BB Cream很多都是太紅),是最自然的Yellow-tone。所以當我知道 Laura Mercier 要推出新的 Tinted Moisturizer 時,馬上向公關申請一支試用品!



新品標榜 illuminating,光感透亮。原本我怕,會不會有太多閃亮因子,塗上後令面更大的呀?試用之後發覺,完全不會啊!以前的 LM Tinted Moisturizer,有朋友說是太厚,我想,要維持近乎粉底液的遮瑕度,厚一點也實在無可厚非。新品全名 illuminating Tinted Moisturizer,依舊有SPF20,但塗上後感覺很水潤,有適度的反光效果,看起來比舊品透薄,卻有舊品一樣的遮瑕度,令人非常滿意!零售價 $380,唯一是顔色選擇只有3個(Bare Radiance、Natural Radiance、Warm Radiance),幸好全是合香港女生用的淺黃tone,不怕過紅。只要加上 LM 遮瑕膏及 LM 的透明碎粉(最多化妝師喜歡用),已足夠打造陶瓷肌了。

至於使用 LM Secret Camouflage 及 Setting Powder 的「蘋果秘技」,在收到試用品之後再詳細講。



最後,還要多謝公關 Janice 另外選給我的 Eye Basics。(左)#Peach 帶「橙」調,最宜用來遮發「藍」的黑眼圈。(右)#Linen 是米黃,可用來遮發「紫」的眼下及眼皮色素。我最近把兩者混合來用,上眼皮用2 點 #Linen+1點 #Peach,下眼用2 點 #Peach+1點 #Linen,塗出來的效果最自然。零售價每支 $200,很大支,有排用。多謝你呀JaniceBaby!

P.S.:最近我常常的懷疑自己,人人都有辨法得到一樣的試用品,我要怎樣的寫才會青出於藍?自己只是個小角色,不想隱暪自己對每件事物的真實感受。如果這樣會惹來惡性競爭或打壓,我沒話說。

希望大家不要嫌棄,持續的給我鼓勵及動力。我歸根究底,也只是一個和大家很接近,想要變美的博客。我會"try my breast"!

歡迎留言!

14 comments:

abby said...

未用過任何Tinted Moisturizer,同濕粉有咩分別?咁要唔要先塗base?
等我去counter試下先,不過,剛買了佢的濕粉啊~

Meling Lam said...

abby> 不用塗base, 同BB Cream一樣,Toner後用又得,toner+day cream後用又得,放假用最岩!

readandeat said...

我也是tinted moisturizer的擁躉,因為我不化粧的。Laura Mercier的有色面霜真的很好用,我用的是oil-free的nude。不過我又想試新嘢。

上次你講Vichy的粉底,我也去專櫃瞄瞄。花多眼亂,結果買了護眼啫喱和潤膚霜和另一牌子的有色面霜。哈﹗

hkshrimp said...

Meling,
放心挑戰自己,努力呀,好多人會支持你架! 基本上我每日番公司會做既事係去你呢個 blog睇野~呵呵!

盧汶汶 said...

哎, 我剛剛都睇到雜誌見LM出了新TINTED MOISTURIZER..好想買啊!
我都係NUDE 妝支持者!

stanely said...

一般嘅BB CREAM可唔可以也一起塗在眼部O架?最近番工我都用BB CREAM當防曬咁使,但無用專用於眼部嘅產品,順手就將BB CREAM搽埋上去,依家有D驚會對眼部有影響!用佐BB CREAM仲唔使上乾粉O架?因為我覺得BB CREAM始終有D笠,易脫妝,可能我比較大汗,而且汗水全出在臉上!

viviberries said...

「最近我常常的懷疑自己,人人都有辨法得到一樣的試用品,我要怎樣的寫才會青出於藍?」<<<<< 在收到Netrogena 的mask 後, 我也有這樣想。不過, 我想只要是寫自己的真實感覺就可以吧?! ^-^ 一齊"Try our breast"!!

dearwater said...

我無試過LM ga Tinted Moisturizer,不過就用緊Benefit嗰枝 you rebel lite Tinted Moisturizer。呢枝都勁好用,配合埋"that gal" ga brightening face primer,就更好呀。我不嬲個T字位都會出油,但用左佢,就算成日都唔會出到一面油。

有機會都要試下LM呢枝 illuminating Tinted Moisturizer先得。

加油呀,Meling

炸炸狗 said...

歌婷....哈哈哈
你唔講都唔記得呢個牌子

唔知點解每次用親laura mercier既 tinted moisturizer..鼻上既毛孔好似block 晒咁....起晒白頭....平時用其他各種foundation 反而無咁既情況....點解呢? meling 你有計嗎? thanks!!

肥貓 said...

Thanks for your sharing!!

readandeat said...

炸炸狗:

Laura Mercier的Tinted moisturizer有兩種,我是混合性皮膚,用oil free那隻,我的鼻頭沒有事。

Stanley:

LM出了新產品,Eye Basics,可塗在眼蓋上的。

r said...

我覺得你寫的試用報告很中肯呀~不要給自己過大的壓力嘛!每篇我都有看喔!
meling,一齊try our breast啦!!
fm tinlai(amy'blog)

甘仔甘露 said...
This comment has been removed by the author.
甘仔甘露 said...

Hi Meling, 我一用 BB Cream 就會出粒粒, 我想試 tint moisturizer 呀, 唔知佢 o的質地係咪會好過 BB Cream 呢?

另外我考慮緊買Laura Mercier o既Tinted moisturizer定係Chantecaille o既Just Skin, 你覺得邊隻好 o的? 想聽 o下你意見先買, thx.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站