Sunday, October 12, 2008

獨一無二的飾品


早陣子認識了一位有潛質做模特兒的美女,她是時裝編輯,又有自己的飾品品牌。每次見到她,我都會問她身上別致的飾品是哪家出品,而她總會答:「就是自家出品咯。」真可愛!

她的創作,甚有Ztampz網羅的玩味飾品風格,可是價錢還不到Ztampz的50%,每款只有一件,絕對是良心價。有時我會疑惑,為什麼她不要提高價格呢?可是想到,自己也曾為了知音者的掌聲,做過很多不問酬勞的工作,方明白當中的意義。

網址:http://hk.myblog.yahoo.com/Mippenna-WL

歡迎留言!

6 comments:

stanely said...

哇~呢種人真係買少見少喇~要支持!
系呢,轉季我想換護唇膏,上次你介紹過果個有機品牌yes to carrots,其實同burt's bees有冇唔同架?價錢就差唔多,不過我心大心細,唔知買邊個好~
依家太多品牌打著有機招牌,真係花多眼亂吖!所以就想咨詢下你咯
THX!

Meling Lam said...

burts bees的lip balm好像是$50左右?比Yes to carrots貴一倍呢。Sasa賣的Natio也不錯,skincare便宜又大支。我自己就喜歡用Kathys Family,因有較多的氣味選擇。

stanely said...

點解有機嘅護唇膏都唔算貴嘅?我以為打著有機的旗號,一定貴上一倍價添!
burts bees網購同Yes to carrots差唔多咋!所以想征求下你意見咯~
Kathys Family仲有咩味可以選擇?我對味道唔會太挑,最主要夠潤,只需塗一至兩次就要keep足一日

Meling Lam said...

印象中burts bees只有薄荷味,kathys family有Cinniminnie、Citrus及Mintasota味,Cinniminnie好像可樂糖味呀!用過以上兩款,我覺得Kathy's的滋潤度較高。

Natalie said...

我睇到嘩嘩聲!還要100% handmade!
我以前也有自己做過一些手鏈,做完有人讚好有滿足感的!

Venus said...

請問可以係邊到貫到佢o既手飾?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站