Sunday, October 19, 2008

ex:beaute 敗家檔案

心情愈差愈想花錢。



今天在 workshop 中買了一大堆東東,包括漂亮的秋季限量版 Face Color Palette 及 Lip Color Palette,送胭脂掃及唇掃。Face Color 最上一格可當眼框 highlight、粉紅加粉橙 blend 在一起做胭脂、淺棕色掃在顴下做 shading。在 workshop 中我全用過,發現妝效漂亮才決定購買的呢。



還有NC-02的兩用粉($520),是今年入秋後第四個入手的粉底,會否在夏天來臨前用得完?



以及Moist Type Foundation($520)+ Fitlasing Loose Powder (Clear)($410)。粉底名不虛傳,遮瑕度高又持久,妝效十分自然。

歡迎留言!

5 comments:

babyalpha said...

嘩~ 你買咁多秋冬粉底, 今季用不完的話會擺到下年還是怎處置??

我剛買了植村秀粉底液~ 我想1季也未必用完>~~<"(我用得奇慢)

Meling Lam said...

通常我會2-3個月用完一個粉底,用唔哂就唯有繼續排隊啦唉,哈哈。

dearwater said...

嘩,這個粉底好貴呀!!

YUKI said...

呢個粉真係貴得有道理....
用既份量好少..而且遮瑕度真係好高..

dearwater said...

咁聽落又幾好喎。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站