Wednesday, October 15, 2008

Paul & Joe 最新陶瓷肌粉底



早兩日我已買了 Shiseido Maquillage 秋冬兩用粉底及 Christopher Kane 限量粉盒,可是櫃姐的 pushy 令我不開心,買了之後提不起勁去用 :(

今天到 apm 的 Paul & Joe Beaute 專櫃逛,再一次試用秋冬新出的 Creamy Powder Foundation。老實說,我最怕真正的膏狀粉底,雖然保濕度很高,但用一次之後粉底就會很髒很醜。Creamy Powder Foundation 是網友dearwater的心水,真的超讚!有近乎膏狀兩用粉的貼薄、保濕及光澤,卻是真正的粉質,沒有變髒變醜的危機。

櫃姐很有耐性,為我試了幾個顔色到面上及頸上,又很用心思的為我補妝及補胭脂,最後我大出血,一次過買了兩款Base(SPF14及40)、粉底及遮瑕膏。任何底妝,我都喜歡一整套的用。

櫃姐說新的 Skincare 快要推出,我上次在發佈會上試過,敢說滋潤度可媲美售價比它貴一倍貴婦品牌。因為新的系列加入了葵花、有機雪绒花(Edelweiss)、橙花、有機橄欖油等成分,塗到手上時,我以為自己在用香薰產品,滲透度超高。請大家密切留意。

歡迎留言!

7 comments:

readandeat said...

我也很怕那種膏狀的化粧物,感覺很滯。

CC said...

系啊,任何底装,我都喜欢买齐base,粉底,蜜粉,觉得这样用会match好多!

stanely said...

以前學化妝都曾經試過用膏狀果種,搞到我塊面~唔識講~
對果個skincare幾有興趣,最近秋風起,又接近大一歲嘅日子,更加覺得面乾~

babyalpha said...

我對這個Powder Foundation也很有興趣啊!請問用完佢重使唔使上碎粉?

夏天慣左用2-way,懶得上多層 haha

Meling Lam said...

請問用完佢重使唔使上碎粉?<-- 不用啊!

Ballet said...

我想問你覺得呢個好d定係shu 既compact好d呀?

Meling Lam said...

Ballet> Shu的顔色無Paul & Joe咁岩我,質感就呢個比較幼細貼面,shu就厚少少coverage好D。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站