Sunday, November 16, 2008

尖東舊時

看 Wyman 今天的專欄,引起思潮起伏,很多感觸。90 年代是我在理大的日子,因此順理成章的,常到尖東玩/食飯。

但那不是尖東最紅的日子,他說及那間 Rever 學校我也有去過,一次咁多,而且是電髮,電了個大頭佛,所以沒有第二次。

他在後記中講及的牌子是不是 W&LT?沒有什麼叫 W< 吧?難道那編輯太年青,連 W&LT 也沒有聽過?

假如編輯連 W&LT 也不知道,那更加沒有可能知道下星期好大可能會講的 British Colony、百利時代的 D-mop 及 Kitterick 了。

尖沙咀當時會成為潮流熱點,是因為 Future 和 Canton 的 Noon D?還是隨時熄燈打人查牌的 Fever?

我最懷念北京道的 Green Peace(當時未改名,紙袋上有個手掌印)。第一次和朋友去「激安」就是去那裡,買了一件JPG上衣。

百利、利時、Dime Store、Big Echo,都是我們以前的消費「重地」。海洋中心有家專門店只賣的JPG袋,另一家賣Hideo書包。再遠古一點的,有「伊勢丹」,現址是舒適堡。

20代的人對以上種種都會聽不明白,就好像我聽婆婆講二次大戰的事一樣,因為沒有在現場感受過呀。

Wyman 原文在此

柏安妮的《尖東》在此

歡迎留言!

8 comments:

haku said...

Shakey's Pizza...前排響APM復活返!

Meling Lam said...

咁邪?!其實Shakey's我無去過,細個成日去出奇老鼠。

我不是公主 said...

我以為shakey's 係呢兩年先黎香港添..
原來以前已經黎過...

佢係沙田到開左先.. 跟住又再係APM開多間..
都成年幾啦...

Meling Lam said...

我不是公主> 好唔好食?

KFC在我媽那代也來過,Burger King直情是我的童年回憶呀。

Hard Rock Cafe就要走了。或者他日Krispy Kreme會再來呢。

我不是公主 said...

我覺得普通。如果拎CPK同pizza express黎比, 佢應該排最尾。因為連意粉, finger food都係普通而已。

我記得細個有wendy's... 個陣話佢塊牛肉係square.. 但係試都未試就無左。最掛住就係哈迪斯, 佢0的炸雞好好食!

hard rock cafe好似只係tst個間會執呢, 話因為個鋪位租左俾h&m。山頂個間會仲係到呢。

Krispy Kreme, 我諗難0的啦。之前個晚仲諗住第二日收工去買donut食.. 點知lunch time就話執左。what a pity!

Mademoiselle 素顏天使™ said...

佢講果件 W&LT 大褸其實我好有印像, 係粉藍色 ga, 似 BB 被. 我仲記得我因為好鐘意件褸 (當然也無錢買), 響旺角買左件呢的夾綿褸, 其實兩件衫完全唔似, 但係我就自覺同 Wyman 一樣 taste! hahaha.

Sue Wai said...

沙田的Shakey's Pizza我食過,d野都幾好食(好過那幾間大連鎖),佢有隻龍蝦Pizza百幾蚊,好似好浮,好想試!

羊太 said...

出奇老鼠....係呀! 自助沙律係出奇老鼠有先架!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站