Sunday, November 02, 2008

閒情遊香港 - 長洲




上一次來長洲,是參加聖母巡遊,沒租渡假屋,之後匆匆的回香港,沒四處逛。

今次我和幾位好友相約,一起入長洲BBQ+過一晚。星期五入,星期六走,避開周末的人潮。星期五下午2:00,我和其中一位放假中的好友先行到長洲,取渡假屋門匙,到街市買餸。所租的屋在海景樓對下,清靜,向海。我們在東灣附近亂走一通,吃長洲魚旦,買了幾條民族裙。



街市有家凍肉店的羊鞍醃得很香、很入味,由於我們只有4個人,買肉丸時是逐粒選的,這款2粒,那款1條,難得老闆娘由得我們搗蛋。想吃海鮮,在海鮮檔又來搗亂,買了十多隻中蝦,4隻扇貝,8隻大花蛤,只消$100。



為了不想花時間起火,向就近士多租BBQ爐。看看左邊的爐,有否發覺它的構造很面熟?



大花蛤最好吃!$30/8隻,完全有砂,極有鮮味,肉質彈牙!中蝦也很精采,竟然每只都有筷子般粗的蝦膏!扇貝最不抵食,劏好後只剩一半,又不及花蛤鮮甜。



燒鰻魚是意想不到的好吃!魚油被燻香,在口中融化。海鮮、蔬菜和肉食分量預算剛好,最後只剩2片牛扒,沒太浪費。



星期六,退房後繼續四處逛。在東灣看到這個人狗溫馨場面。

P.S. BBQ爐,是用辦公室椅子的「腳」,加滾筒洗衣機的「筒」組合而成呢!

下一站,昂坪。

歡迎留言!

2 comments:

leave a message to myself said...

hello meling,
救命呀!救命呀!
我老闆叫我幫佢搵間spa,招呼外國上司既(中年洋妞),地點最好係尖沙咀or九龍灣(我公司附近)但係我點識喎,完全無概念,我星期三之前要答佢......meling,可唔可以介紹一兩間有番咁上下質素既spa比我呢?,我唔知W hotel個d會唔會貴得濟,又唔知比得呢個價錢仲有無其他選擇,頭都大埋,唔該哂!對唔住呀,要麻煩到你,但係除左你,我實在搵唔到人幫我手,希望你呢一兩日唔會太忙,如果唔係打擾你真係唔好意思,thanks a lot!!
win

Meling Lam said...

W Hotel約$800-facial,$1200-body。半島Espa也不錯呀,價格網上有。http://www.peninsula.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站