Wednesday, November 26, 2008

有關 OLAY Regenerist super cream



12月5日,又是super cream正式開售日期,又是Jill Stuart開張日期,各位 beauty addicts 會好忙喇!

1. 買 super cream 換領限量版手挽袋

請登入:http://olay.regenerist.com.hk/ 登記個人資料,即有機會得到全球限量版手挽袋。

然後於指定商舖購買OLAY 新生TM 高效緊緻護膚霜 Regenerist super cream(由12月5日起正式發售)及 OLAY 新生TM 高效緊緻精華露,攜同收據及回覆電郵前往指定換領中心,即可免費獲得OLAY限量版手挽袋,每位換領者只可換領限量版手挽袋一個。



2. 買 super cream 送 Swarovski 桃紅色水晶花形頸鏈

2008年12月4日活動發佈會後下午1時起,首100名顧客於銅鑼灣謝斐道萬寧選購全新OLAY新生TM高效緊緻護膚霜(OLAY RegeneristTM micro-sculpting super cream)一盒,即可獲贈價值港幣 $460 的 Swarovski 桃紅色水晶花形頸鏈一條(數量有限,送完即止)<- 超吸引! 顧客更可同時享有購物優惠,只需於2008年12月5日起至2009年1月1日於萬寧購買任何OLAY產品滿港幣$129或以上,即可獲贈時尚鱷魚紋化妝袋一個(數量有限,送完即止)。

歡迎留言!

7 comments:

我不是公主 said...

要去到CWB.. 好遠... !_!

23歲用.. 會唔會太早呢...

但願我只是一片綠...葉 said...

超期待呀~~~
不過唔知0岩唔0岩我用......
26歲混合性皮膚

(未到聖誕就敗晒0的糧)

Meling Lam said...

但願我只是一片綠...葉> 一定ok,混合性重岩添。我是乾性肌,會覺得佢太清爽,塗上果下不夠潤,不過第二朝又OK,無乾爭爭。

Barbara said...

依, 我可能都啱噃, 都係混合性皮膚. 都好期待呀! 係呢, 其實咩年齡用會最好? 想買埋枝Serum, 好用嗎?

Meling Lam said...

Barbara> 25歲以上就用得架喇。serum我都未試過,試左再話你知!

cd said...

個bag幾靚wor~~
佢說comment好錯尼~~~
等你report尼

Tamama said...

超級期待...
但我也屬乾性,有點擔心~~~
不過一定會試 ^o^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站