Wednesday, November 19, 2008

英國千人預購 OLAY Regenerist Super Cream 抵港



看外國雜誌如《Allure》及《In Style》時,我最愛留意香港沒有的產品,如 OLAY Definity、Revlon新品、Neutrogena化妝品等等。後來 OLAY Definity 終於在 2008 年夏天打入香港,另一在外國極受歡迎的 OLAY Regenerist Super Cream 也來了。



Super Cream 在英國公開推售以前,有數以千計的英國女士率先於網站登記預購,想買這支被《Grazia》譽為女性夢寐以求的「Dream Cream」。原來,引起這股搶購熱潮是美國權威雜誌《Good Housekeeping》的一篇報導,將 OLAY Super Cream 和多種不同價位的 Cream 進行測試及比較,結果發現 OLAY 的表現比價值350美元的貴價產品更好!

之前看明珠台的《美容大揭秘》,節目中採訪了P&G的洗髮用品研發部,知道 P&G 的研究都是真實的。今天試用品到手,我馬上試用,如果不看包裝,我會以為自己在用該公司另一品牌的貴價乳霜!保濕能力絕不比過千元的乳霜遜色,尤其是現在天氣變冷,同時經濟又低迷時,我們實在最需要這種「性價比」高的 Skincare。



同樣有國際巨星代言,OLAY Regenerist Micro-Sculpting Super Cream 成分包括 Amino-Peptide、Marine Collagen 及透明質酸,售價 $239.90/50g,未正式公開發售,據說會在網上舉行率先訂購,有興趣的請留下你的電郵,我們一收到消息,會馬上通知你。

延伸閱讀:外國用家評語
15minutebeauty blog
makeup and beauty blog
specktra.net
talkingmakeup.com
makeupbag.net
mybeautymatch.com

英文版廣告:


歡迎留言!

50 comments:

anemone said...

謝謝meiling 的分享啊!天氣冷了,正好買新面霜給媽媽!

Luvbunni said...

hello 蘋果!一直有睇開你個blog 但都冇留過言~今次第一次留言因為你講到olay 呢隻super cream 真係好吸引呢~! =)

Meling Lam said...

anemone> 孝順的好女兒!^_^

luvbunni> 真係好用,而且咁平!

sidekick said...

我又要~ (你有我e貓啦)
就算我唔用, 我家姐都用, 佢一直用開total effects, 話work 喎~ :)

Sheta said...

張曼玉拍的這系列廣告都很有型格美~

Carrie said...

I came across this cream from Gary Chung's blog. Quite interested to get one for mom. ^O^

winkaka said...

嘩!我之前上網都睇過個廣告呀! 如果有消息記得話我知唷~ 謝謝!

閃閃星小藍 said...

我見到都係想買比媽媽用,而且好平咁!

有消失煩請通知唷!謝謝Meling~

milkchoc said...

10級有興趣呢!!!

dearwater said...

哎喲,咁抵...好想試下。
hilaryts.hy@gmail.com

marissa said...

真是非敗不可呀....

marissa said...

真是非敗不可呀....

hkshrimp said...

我望到 個 包 裝以為係SK-II添!
適合咩年紀用架 ?

肥貓 said...

我有興趣呀, 有消息可否通知我. Thanks

我不是公主 said...

$250都唔洗.. 我宜家用緊l'occitane隻very precious cream要成$750!

如果有0的甚麼資料, 麻煩你email俾我呀..
我都想買俾媽媽試下~
thanks~~~

F小姐 said...

我又係比olay super cream 吸到想留言~~hee~~:]

hailywy said...

謝謝meiling ^^ ! 在網上舉行率先訂購那麼請你通知我。感謝喱^_^

Ho said...

I want to try ar, 好似幾好咁

irene said...

嘩好吸引呢! 我有興趣啊, 想問什麼皮膚會合用?

Chris said...

Dear Meling,

Hi! Pls inform me if pre-order is available...i want to buy it as birthday present to my mum.

Thanks!!!

Chris

9.魔鬼天使 said...

Hi~pls count me in for the update information of this OLAY cream. Thanks!!

you have my email la~^_^

readandeat said...

原來香港沒有這產品。這面霜在這裡是開架產品,在《Allure》評價極高。在這裡賣美金三十元,如果不計Vichy和Lierac,算是開架中較貴的了。

昨天去藥房買東西,這產品已售罄。要買可能要等入貨了。

Carol said...

Hi Meling, thanks for your sharing. I have interested of this cream but I would like to know which range of age suitable for it? As I see some of posts said they will buy it for their mom.
Thanks!

Meling Lam said...

hkshrimp、carol> 適合25歲以上,一D都唔笠o既.

irene> 適合中性及乾性皮膚用,T字位油的也適合。

holly said...

hello,第1次留言
這個OLAY Regenerist Super Cream 真的很吸引!!十分有興趣^^
謝謝你的分享..

MY E-MAIL::yuenkwai@hotmail.com

ViVi said...

我都想買比媽咪試吓~
vivien_vt@yahoo.com.hk

ViVi said...

我有興趣吖, 有消息請通知我好嗎?
vivien_vt@yahoo.com.hk

ViVi said...

我有興趣吖, 有消息請通知我好嗎?
vivien_vt@yahoo.com.hk

jujuma said...

Dear Meiling,

Please call me when the product is available, thanks for your sharing.

Candy said...

Pls let me know. Thanks for your sharing. ^O^

Fanny said...
This comment has been removed by the author.
Charlie said...

Hi Meiling

Thanks for posting so many great news here. This is my first time leaving a comment on your or anyone's blog. I'm usually lazy, but this cream has really drawn my attention and has got me motivated. I'd really like to try and see how amazing it is.

It'd be great if you could provide further news when it's about to release.

Thanks.

Charlie
charlieyuan_2000@hotmail.com

Ernie said...

有消息的話,請也通知我一下,謝謝!
ernielui@hotmail.com

盧汶汶 said...

wowowo.....我又要, thanks!
lomanmanm@yahoo.com.hk

irene said...

Hi Meling: 我有興趣吖, 有消息請通知我. Thanks
garfield3122@yahoo.com.hk

Miranda said...

count me in @ distance852@hotmail.com

n2# said...

does it ok on sensitive skin? i want to try too. yanual@yahoo.com

cancan said...

hi meling
thanks for sharing
i'd like to know more about this super cream

cp106@sinatown.com

many thanks in advance!

1 said...

looks like s%2~ please email me for more information ! thank you !!

whtie_lie@rocketmail.com

stanely said...

真系好平喔~我都有兴趣啊~
不过唔知适合咩型呢?我系混合型架~
stanelycheng1105@hotmail.com
thanks for your sharing,meling~!

ohmyjack said...

有咁多positive comment.. . 雖然我都係做skin care. .. 但我都想試下. .
thx for sharing and please tell me if pre-launch selling. .. thx

monday said...

thanks for sharing.
my email is kabolo@hotmail.com
thanks

捲毛貓 said...

我都要買比媽媽呀~~~~~
比laneige perfect renew佢試
竟然都話唔夠保濕
呢隻應該得啦掛..麻煩曬 =]

twelvewing@hotmail.com

Sheta said...

忘了留 email...
sheta.chow(at)gmail.com

William said...

今日萬寧見到賣 $199

閃閃星小藍 said...

要留email 的嗎?
littlebluebb@gmail.com

今日係萬寧見到呢條line 既product, 唔知幾時有super cream 呢?

麻煩妹 said...

我都要買俾媽咪用, 佢要用到skii先會覺得夠水水. 佢本身都鐘意呢個牌子的產品. 記得通知我喎..thanks

但願我只是一片綠...葉 said...

我都好有興趣呀!!!
支持支持!!
alison_ip@yahoo.com.hk

readandeat said...

買了一瓶試用中。不油膩,當晚霜用較好,因為沒防曬的。

Meling Lam said...

all> 我在po文前曾send過email給大家,不過有部分無法送出,大家可以看看較新的文,12月5日正式發售。

William> $199果隻是Regenerist Revitalizing Cream,和這個$239.90的Super Cream不同。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站