Friday, December 12, 2008

我和兩大美女的約會



本星期一,我有幸出席Neutrogena京華中心專櫃開幕儀式,近距離見到樂基兒及江若琳呢!超開心!



兩大美女雲集,引來過百粉絲圍觀。後來我和Galie及Elanne單對單做訪問時,發現二人的皮膚好細緻,沒有任何凹凸或粗大毛孔,誰說常化妝就一定會皮膚差呢?



Neutrogena的專櫃設有皮膚測試儀,分析肌膚的色素、水分、彈性、油分、毛孔大小等狀態,從而作出針對式的護膚對策。分析結果更會紀錄在諮詢咭上,以便長時間貼身跟進客人皮膚的每分細緻改變,讓日後可因應天氣變化和不同的皮膚狀況作出最理想的產品配搭建議。開架價格,專櫃式服務,得益的當然是顧客啦。

Neutrogena® 皮膚科醫學概念專櫃:銅鑼灣渣甸坊5-19號京華中心屈臣氏2樓
Neutrogena® 客戶服務熱線:2736 3885

歡迎留言!

2 comments:

閃閃星小藍 said...

上次試用過個Mask,之後都有買呢,唔知水份有冇增加呢, 我都去做返個TEST先!


Meling 呀!有野想請教你
我想轉Foundation,而家用緊Sofina既 Alblanc!但我覺得用到中午,都會變黃!

有邊隻Foundation,可以keep 到一日都唔會變黃唷?
我本來想試下SK II,但都想問問你意見呢!
Thanks~

baby said...

yesterday i went to visit my 皮膚科dr,she said that my 額頭毛孔閉塞,but i don"t want to buy 佢介紹的不知明skin product which sold in her clinic.
i am now 19 year old,屬於混合性缺水皮膚,每個人次差不多period 的時侯就會生暗濸多數生在下巴,額頭也會起粒粒,can u give me some advice,介紹dsuit me ge skin product 給我ma??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站