Saturday, December 13, 2008

是日收獲:D-mop Sale Shop


據說逢星期一返新貨,上周一我又敗了一大埋。我果然是個喜歡鑽地方尋寶的4號人。

最抵:


SOSU Mihara Yasuhiro 灰色織線長靴
原價$6,190,sale shop $600


Vivienne Westwood Flying Fish Necklace
原價$1,650,sale shop $350

(相後補)
Anne Valerie Hash 白色羊皮 Ankle Boots
原價$5,290,sale shop $1,000
(相後補)
Pearl Necklace
原價$1,950,sale shop $200

結論:鞋及飾物最抵買。

歡迎留言!

4 comments:

我不是公主 said...

我想問你見唔見有blue heroes 0既皮褸呀?
我個frd超想買.. 又驚去到搵唔到會發皮四..
叫我幫佢去睇下.. hee

Tamama said...

oh...where??

Meling Lam said...

我不是公主> 有呀,款式唔少。
又驚去到搵唔到會發皮四<-嘩你朋友咁惡o既?

Tamama> 尖沙咀漆咸道南,近寶勒巷。

我不是公主 said...

佢性格係咁...
今日我都唔記得行去個邊幫佢睇添..

唔該晒~ 我同佢講聲啦~~~~~~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站