Tuesday, December 02, 2008

全球首間 RMK 海外專門店 @IFC



今天經過IFC,留意到以前canteen旁的位置,由Swatch改為RMK,而canteen也快要改為simply life。當時有幾位女生在試RMK的皇牌粉底,同時看見有幾款特別版套裝,包括限量版Xmas Palette及唇彩set。

這家全球首間RMK專門店已於11月27日剪綵,當天我感冒導致腸胃炎,沒能趕及到賀。後來才知道有很多名人參與,蝕了!


陳鍵鋒及Mandy Lieu



陳逸璇與汪圓圓



後來知道那天的傳媒紀念品是以上這個Christmas Palette,人家好想買的呀,蝕上加蝕!

另外在網上找到台灣網友體驗 RMK 新妝品的集體report,這股風氣還未吹到來香港(事實上是有的美妝品牌還未打算重視網上體驗),我們好落後呀!
http://www.ilovermk.com.tw/2008event/08/share.htm

歡迎留言!

3 comments:

Rita said...

我一路都係你嘅隱形讀者,你嘅文章真係令我獲益良多。
今次第一次留言係有事請教。我一向都係用雪花秀嘅產品,效果都好好,但係最近唔知點解皮膚變得好乾燥, 毛孔變大咗。我已經用與潤面膜日日敷,都於事無補。 而且最近感覺到皮膚嘅彈性差咗好多。之前我有問個d sales需唔需要用antiaging嘅產品,但係好多都話我唔需要,叫我等到pass咗30先用。
我今年28,屬於乾燥和敏感皮膚,我面上有好多疤痕,最近毛孔變大咗,令到疤痕好現。我係咪需要換個d 護膚用品?我住係toronto,哩度d heat令到我d皮膚好乾..我可以點做?Thank you very much!!!

Rita said...

我一路都係你嘅隱形讀者,你嘅文章真係令我獲益良多。
今次第一次留言係有事請教。我一向都係用雪花秀嘅產品,效果都好好,但係最近唔知點解皮膚變得好乾燥, 毛孔變大咗。我已經用與潤面膜日日敷,都於事無補。 而且最近感覺到皮膚嘅彈性差咗好多。之前我有問個d sales需唔需要用antiaging嘅產品,但係好多都話我唔需要,叫我等到pass咗30先用。
我今年28,屬於乾燥和敏感皮膚,我面上有好多疤痕,最近毛孔變大咗,令到疤痕好現。我係咪需要換個d 護膚用品?我住係toronto,哩度d heat令到我d皮膚好乾..我可以點做?Thank you very much!!!

Meling Lam said...

Rita> 謝謝你現身 ~_^

我沒有在加拿大住過,以我的朋友告訴我,在加拿大因為濕氣低,她的毛孔反而小呢。其實,會不會是某些生活習慣改變影響?例如,多喝了咖啡?少喝水?睡不夠?

如果與以上的都沒關係,或可試轉用face oil代替cream/moisturizer,很多有機及香薰品牌都有出,或有幫助。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站