Friday, January 16, 2009

是日好買:Body Shop selection



老實說,曾經被 The Body Shop 某分店櫃姐疲勞轟炸,令我有好一陣子都不敢走入任何 The Body Shop,但今天看見有新的「櫻花」系列推出,我在公司樓下、荃錦中心分店門口來來回回足足4次...終於都是走了進去。

最後,正如女人去超市買豉油,到頭來會買了幾隻鋼煲之類的故事發展,我選了一大堆手手腳腳的用品,加了$75做會員取得8折優惠,然後又揀多幾件因為8折得一次(之後是9折),同時立刻得到一張$50 coupon即用,因為1月生日所以月底之前可以再有多一次8折,還有生日禮物是一張$50 coupon要一個月內用...如此「利叠利」的優惠模式你聽得明白嗎?難得我又記得哂所有細節,哈哈。

不過今次我沒有發火還有心機慢慢了解,是因為今天接觸的Mandy(Shop Manager)十級好人,對產品認識?合格。銷售恰到好處?合格。教客戶使用產品按摩?合格。給客人適當的「牢騷空間」去講家裡還積存了很多body cream不過都好想試下新品?合格。不會把多重折扣優惠講成「要脅」式說話?合格。

所以,今天我買得好開心,相信也會用得更開心。



Spa Wisdom Africa Spa Hand & Foot Butter($199/125ml),配埋棉手套($65)、棉腳套($65)。Hand & Foot Butter 原本是不想買的,家裡太多hand cream,厚塗的做treatment都足夠。可是Mandy給我試過質地之後,這個含有有機蜂蜜和乳木果的treatment cream,真的好滋潤,用來塗手掌腳掌,不用「加熱」都夠滑。這款「組合」我再多買了一套送給媽媽。



另一有趣新品是左邊的Roll-on Hair Removal Wax($119 / 100ml)。可以用微波爐加熱,不怕隔水煮及用木棒沾弄得四處都是。右邊的Waxing Strips($35 / 25張)更可以浸水後重用,夠環保。

還有 Bust Firming gel 及 Tea Tree Oil,折實埋單一共 $850。心思思又想去掃多幾件 Well-being 及 Spa Wisdom 添。

歡迎留言!

5 comments:

我不是公主 said...

roll-on wax.. 我會等你0既report~

另外之前你曾經推介過bliss隻hot wax..
我用過1次.. (無錯, 係1次)
跟住都無再用過.. 宜家有一杯used once wax同埋有一盒全新未開過0既..

你有無興趣? 未開過個盒我送俾你當生日禮物呀.. 如果你唔介意 =P
我屋企實在係唔太適合俾我做wax..

Leslie said...

想問可唔可以講講Roll-on Hair Removal Wax點用,同埋識唔識合脫腋毛?Thanks!

cd said...

真係好少入bodyshop
原來出左咁多新野, 呵呵!

CARRIEISM said...

你冇提你本身想買o既櫻花系列o既?

Meling Lam said...

我不是公主> 我也有一盒未開呢 :P 不如睇睇有誰個博友可以轉讓?

為什麼用不到?因為要煲太麻煩?

Leslie> 包裝上面話可以用微波爐或隔水煲去加熱,然後好像用止汗劑咁roll-on,加上脫毛布(body shop有售),逆毛方向撕!

可脫腋毛,不過最好先在手腳上練習過先。

cd> 係呀 :)

CARRIEISM> 你個名好特別 ^_^

最後我忘了試,走左!haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站