Wednesday, February 25, 2009

是日好用:天然薑粉



之前最愛喝文華的原粒薑茶,貪其夠辣,胃漲時或生理痛時喝一杯,比吃止痛藥更快見效。喝光了,又未買新的一盒。

今天好友 MY 送我的 Ling Lee workshop 的天然薑粉,可加水直接喝,可用來加入水中洗頭(合孕婦用),也可加入熱水中足浴。薑粉價格比文華的便宜,約$90一大罐。



我用一湯匙(!)沖了一杯試試喝,辣得真夠味!因為已磨成粉末,喝時也會直接吞下,和文華的薑粒相比,薑粉更易改善血液循環、手足冰冷、吃錯生冷食物等問題。(查看銷售點

歡迎留言!

9 comments:

自由行 said...

呢瓶薑粉...正呀!!
我而家都日日飲. 近期試過m痛飲熱薑粉+檸蜜...真係無咁痛!

Meling Lam said...

自由行> 你真係醒 ~_^

babyalpha said...

商務印書館都會有天然薑粉嗎??還是只指美容書??

Meling Lam said...

babyalpha> 我記得係有粉賣o架

自由行 said...

除左商務書店, 天地圖書、citysuper、煤氣都有得賣

Chan said...

我今日去o左 LOG ON , 冇薑粉

my JOURNEY said...

已經
好方便wo

Bella said...

請問邊間文華有原粒薑茶? 早兩日去買果醬嘅時候,佢地話無喎?!?!?

Meling Lam said...

Bella> 果醬果度係無,要上文華spa 買啊!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站