Friday, February 20, 2009

是日好用:大島樁 山茶花美髮油



原本我的頭髮已是比一般人乾,後來因為駁過髮,頭油走到一半就被「截住」,頭髮更是乾上加乾,顔色又啡又黃,應該會在日內染黑,以免看來像個「老飛」。

一般的 Conditioner 已經幫不了忙,最近我只好天天用 Hair Treatment Cream 做護髮程度,可是在過水及吹乾後,頭髮摸起來仍是粗糙。後來想起一位髮型師教我的秘技,他問我有沒有用護髮素,我說有一陣子沒用,最近有用,然後他又問我把護髮素留在頭髮上多久再洗髮,我說大約是1分鐘吧,貪快。然後他叫我試試用同一款護髮素,塗上後用個「抓抓夾」(上圖的夾子,名字是我瞎編的)夾在頭上,等5分鐘以上才沖水,沖水也不要刻意沖得太乾淨,過一過就ok。當晚我就試過,果然不用換產品,只是改個用法就有很大分別呢!

之後我想起有支從京都買回來的「大島樁」山茶花美髮油,一直未用。樁、樁蜜花、茶花、山茶花都是指同樣的花,日文英語拼音 Tsubaki,英語名字 Camellia。山茶花也就是 CHANEL 標記的花,在日本的形態大多是鮮紅色的,是京都藝伎用來護髮的寶物,也是傳統象徵之物,所以在京都買手信,常會看到以紅色山茶花為圖案的小袋、手拭巾、電話繩等。古代的日本人視山茶花為植物的精靈,常以山茶花的種子萃取山茶油(Tsubaki Oil),用作整髪、化妝品、食品等原料。山茶油 Tsubaki Oil,也是 資生堂 TSUBAKI 洗髮系列用作賣點的滋潤成分。

「大島樁」於1927年3月15日(即昭和02年)創業,1982年創立品牌,2001-2004年連續獲得日本化妝品網站@COSME綜合大賞,2005年榮登 "The Best of the best" 殿堂級產品。看日本雜誌,說「大島樁」只選用日本及韓國的山茶花作原材料,而且一棵山茶花樹的種子只能提煉出10瓶 60ml 的山茶花美髮油,因產量少而更顯珍貴。

近日天氣潮濕,實在不需要天天用「大島樁」做 Tsubaki Treatment,不過梳理馬尾時,確可用它當 Hair Gum 收起碎髮,吹髮後我也會用少少樁油塗到髮尾。之前在日本買的不便宜,本星期收到 PR 說「大島樁」即日起有行貨發售,價格看來很相宜,既然日元持續高企,在香港買一定比較划算。

(行貨的包裝有中文說明)

「大島樁」山茶花修護美髮油
售價:$78/40ml、$108/60ml
銷售點:City'super、Log-on、屈臣氏及千色店

延伸閱讀:
流水作業:護髮小秘密-大島樁山茶花美髮油

歡迎留言!

7 comments:

sin5409 said...

yeah呢個好用呀,我早前都見city super有得賣喇,如果有埋佢既shampoo,condi,同埋稀d既噴頭水,總之有齊一系列仲好呀,同pr反映下丫~~

閃閃星小藍 said...

我都係啦.... 我想染啡金,但啲頭髮已經又乾又旱,朋友仔話去salon 做焗油唔係咁大作用,我呢就用VO5上次你介紹之後我買左幾盒,咁佢都係用1分鐘,都ok 呀!不過仲未見到好有效,我諗我要勤力啲用密啲先得!

另外岩岩到手既Aesop Rose Hair & Scalp Masque,朋友係澳洲買,平過係香港買,上網見人話用完頭髮好香好滑,所以買左支細既黎試下,希望真係有用啦!

你髮型師介紹呢個方法我都要試下先得,平時我都係同你一樣懶,只係比佢last 係我啲髮絲上一分鐘左右,我都要去買個「抓抓夾」黎試下先得!不過唔沖乾淨... 我諗我未必得...

呢個髮尾油我都有興趣,等我都買黎試下先!但會唔會好油淋淋架...??

dearwater said...

我都用緊佢,都想PO一篇分享下我既用法,等今個weekend PO出黎先得。

timandy said...

我見到屈臣氏除了有這支美髮油, 還有精華油, 洗頭水及護髮膏, 一系列很齊全呢.

cd said...

我會買..
我d hair都好乾同開哂差><

cd said...

我仲未見到屈記有啊~~

愛漂亮 said...

資生堂TSUBAKI 在台很紅的,好似真係好好用
咦~唔知呢隻代唔代替到TSUBAKI呢?
不知你用過TSUBAKI嗎?好用嗎?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站