Friday, February 27, 2009

iVictim 的生活



在手提電話轉接期,我帶了以上的東東出街:Palm Zire、Sony Ericsson 電話、PRADA Phone by LG、iPhone 2G、iPod Touch。

Palm Zire 是當中最舊又最 cheap 的一件產品,卻是我最喜歡的,輕身,幾星期也不用充電,手寫輸入英語及附號,一點一剔edit events,iPhone 的 Calendar 絕不夠 Palm 人性化,edit event 要經4-7個steps,真煩。

Sony Ericsson 電話,也很舊。由於我用電話是非常粗用的,經常飛落地,一定不能用太新或太精細的機。而且我喜歡電話還電話、手帳還手帳,因工作時經常用肩膊夾住電話,另一手在寫東西。

PRADA Phone by LG,全新的第二代,在新加坡記者會上幸運地抽中的 ^0^ 因第一次用LG 機,仍在適應中。

iPhone 2G,本來是老公在用,最近我想出街 Tweet,就改由我帶上了。為什麼不買 3G?因為這部 2G 也是抽獎禮物呀,嘻嘻。

最後的 iPod Touch,是朋友買 Mac Book Air 的贈品,當時我貪得意就買了來玩,後來甚少機會用,因SE手機是 walkman phone,用手機聽歌就夠方便了,我把它當遊戲機。

錄 podcast 時我另外用 iPod Nano,刻有我的名字,某年情人節禮物。

另外還有數碼相機,GRD第一代+第二代+ wide 鏡 + tele 鏡 + view finderCanon IXUS,都不是很新的型號,不過一日未壞(touch wood),又未想換。

DSLR 有 Canon 400D連kit lens,是家人抽中的禮物。對!又是抽獎。家人又新買了 Canon G10,好像還未拆箱。我最深愛的,其實是N年前買的 Contax T3

以上只計我有份用的,還未計不在我「使用範圍」的幾部相機、大量鏡頭、幾部DV,和客廳裡的 Server 櫃。

雖然家裡的機有這麼多,我只愛用慣用的幾部,常常被朋友笑我的機太舊款、太老土。我想賣機換新的,老公又說舊機不值錢,不要賣,令到家裡的機愈積愈多,弄得家裡像「永成」。

歡迎留言!

10 comments:

我不是公主 said...

我現在用的手機已經用了三年了,一直都想換一部smart phone,但始終通話功能還是手機最好。真矛盾...

你帶造麼多東東出去包包不會很重嗎?
我只帶ipod touch, DC跟電話已經重得很~~~~

btw, 我在等你的Prada phone by LG preview~ ^^

stanely said...

你屋企真係乜嘢都多~服!
抽獎得嚟嘅嘢,代表緣分同幸運,如果你隨便賣佐佢,就等於送走D運氣架喇~幾舊都好,咪當留念囉~

Meling Lam said...

我不是公主> 我個手袋已經拎到腰痛,我要快Dcombine 產品功能,不能夠維持這個狀況了 >.<

stanely> 係,太多野,所以成日比人鬧 :P

dearwater said...

我現在只帶Nokia E71(當電話及記事用)、Sony Ericsson X1(當小電腦及相機用)及GRD第一代出門。
三部已經太多太重了,你帶五部,哈哈,真的太重了。

自由行 said...

好有抽獎運呀!!

又想問ipod touch好用嗎?

Pui said...

唔好意思
可能離題左
有問題想請教你呀
我媽(近六十歲 因為年紀不小所以有斑同埋皺紋﹐偏乾性) 岩用晒 a whole set of 保養 (toner, day cream etc...by the brand of Sussie)
想請問問呢...你有無好提議呢?
多謝你幫忙呀....
祈覆 =)
Thank you so much

我不是公主 said...

你自己留意下... 過多幾年就會開始頂唔順..
會成日腰痛手痛嫁啦
我媽咪就係咁,宜家生晒骨刺
所以我宜家都好小心避免個袋太重
(帶部近6磅0既MBP出街就無計...)

ipod nano + ipod touch = iphone (you can combine their function... easily..)
bring palm zire OR prada phone by LG, they have similar function

即係到最後,你可以由原本帶4,5部機變到帶得3部...
點都輕0的啦

eddie said...

電話都有四部@@""
難道你有四個account??

eddie said...

電話都有四部@@""

我帶兩部已經成日比人話誇張

Meling Lam said...

all> 係呀,我都知而家要帶咁多機係好蠢,最後應該會剩下iPhone+手機就夠了。

eddie> 係呀,有Smartone x 2、peoples & PCCW,後面果D係家人o既。

Pui> 你會預算買開架品牌嗎?Aqua Label 紫色line係比熟齡肌(age 50以上)用的,我諗伯母可以試試先,呢個係比較便宜的選擇。如果揀專櫃 brand,Estee Lauder、Clarins、Shiseido都有熟齡肌系列。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站