Sunday, February 15, 2009

Kanebo LUNASOL 十周年紀念版終於到港



之前在日本雜誌看見這個紀念版 palette,一直恨得牙癢癢!果然,香港代理牙力十足,爭取到香港有行貨發售喇。

Kanebo LUNASOL 在港發售只有幾年,但在日本早於 1999 年已創立,今次推出的紀念版 LUNASOL 10th Anniversary Make-up Palette 以長期熱賣的眼影 Skin Modeling Eyes–Beige Beige 為中心,加上一直熱賣的 Coloring Cheeks 01(Reddish Beige)、Full Glamour Gloss N EX08(Beige Coral)、Noble Shade Liner Ex01(Deep Brown)、High Stylized Mascara EL01(Black)以及把彩妝連成一體的化妝袋。早知出 trip 只帶它就夠了!



$650

2009年2月20日起,海港城 FACES Kanebo 專櫃限量發售。

歡迎留言!

7 comments:

素顏天使™ said...

嘩! MUST BUY ITEM!
我鐘意呢個 palette 多過 Bobbi Brown 七彩果個, 我是大地色眼影狂人!

nepenthe said...

真係咁好咁靚?攪到我好想要tim.....(金融海嘯喎)(但大地色實在好實用)(找藉口ing…)
不如呢,素顏來眼妝示範一下?XDXD

盧汶汶 said...

好東西要跟朋友分享~
我把圖片轉載到自己blog 上, 而且還引用了你的blog啊.
如不滿意, 請立即通知我刪除.
thank you!

Meling Lam said...

盧汶汶> 請記得引用出處(即我的blog名及blog link),以及不是用作商業用途就ok了 :)

盧汶汶 said...

thank you!
我引用了你在yahoo 的mirror blog了.
有空來看=)

Meling Lam said...

盧汶汶> 在你的blogspot? 看不見內容啊。

盧汶汶 said...

在yahoo 啊~我留個msg 比你呀!
咁你就應該睇到了~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站