Monday, February 09, 2009

PRADA Phone by LG 新加坡發佈會之旅(記者會花絮篇)



會後,我變身小粉絲,跟高大有型又幽默的 PRADA 牌照總監 Matteo Sessa Vitali 合照。翌日碰見他早上8時去Gym跑步!可知道,要有型就要有付出。


(CNN 捉住團長 Jansen 訪問)


(會場內有多位星洲美女講解手機特色)

記者會後,我們到St. Regis的會議室,進一步體驗 PRADA Phone by LG 的功能。會議進行到一半,我感到有點悶熱、頭暈,就回房間淋浴,抖擻精神。幸得Lynn提醒,還有 PRADA Phone 抽獎未進行,大夥兒在等我呀!今次,我又再獲幸運之神眷顧,跟Jansen一起抽中獎項!對上一次是抽中iPhone 2G,看來我真是傻人有傻福呀 ^o^

今次的 PRADA Phone + PRADA Link 我一定會霸住用,不會借比老公的喇 :P

歡迎留言!

7 comments:

little ka said...

本來見到prada phone個樣已經想買
而家睇完你一連7篇blog
就更加想要~~~~~~~

Meling Lam said...

little ka> 嘩我重有幾篇架 :p 不過同電話無關,只係講下新加坡 ^_^

va said...

you are very lucky wor! The design of Prada phone + links looks great... wanna have one. Tell me your comment after used. Thanks!

stanely said...

恭喜吖~!
我尋日陪媽咪買手鐲,買滿500就可以抽獎,結果我抽中一等獎,2000元現金券!
睇嚟我哋都好有中獎命喔,真係傻人有傻福!

Meling Lam said...

va> 好呀 :)

stanely> 嘩!你重勁!我有次在永安買了$1000西裝,馬上又抽到$1000現金獎,當堂呆左!haha

閃閃星小藍 said...

好Lucky 呀!!個人開心就容易有Lucky既事發生!^^

Meling Lam said...

閃閃星小藍> 係wor, haha :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站