Monday, February 16, 2009

PRADA Phone by LG 延伸閱讀



咳唔!多到要另文Po出呀下。

Official website:(有Prada手電壁紙)
http://www.pradaphonebylg.com/

Jan's Tech Blog:
當韓國科技結合意大利設計:PRADA Phone by LG

廣告風涼話:
PRADA及LG的品牌伸延術
PRADA Link「簡約的血」

Jonathan 敗家手記:
Prada Link by LG 開箱短片
Prada Phone by LG

Edward's UnwireLife:
LG Prada II 新加坡記招現場直擊!
華裝‧鍵盤再上架-LG PRADA II + PRADA Link

DaisyMariaFung:
Prada Phone by LG經已有上台價

Prada Phone by LG 發佈會見聞:科技的人性
Prada Phone by LG 香港博客新加坡之旅:出發!
Prada Phone by LG 發佈會見聞:果真是名牌

王穎:
Prada x LG phone 新加坡之旅揭幕
遇上Prada phone by LG
因 Prada phone by LG遇上你們~
新加坡之旅的遺憾

蘋果的化妝箱:
PRADA Phone by LG 新加坡發佈會之旅(手機篇)
PRADA Phone by LG 新加坡發佈會之旅(PRADA Link篇) 
PRADA Phone by LG 新加坡發佈會之旅(記者會花絮篇)

馬來西亞/新加坡Bloggers的報導:
Claire Ching
Thy'Dowager
Sabrina
Sabrina @ Gadget3
Shynessa.com
Pris

(不日再加)

歡迎留言!

7 comments:

dearwater said...

部電話好用嗎?

我不是公主 said...

岩岩八八掛掛地去睇某位blogger個blog,
我估我知道你咩事嬲了

唔好為個0的人唔開心
我覺得你都好靚嫁~

cheer up~ ^^

Meling Lam said...

dearwater> 未到手呢,到手再report :)

我不是公主> 多謝你呀,你心地好,有D人就。。。唉!

Daisy Maris Fung said...

因為果張相無我之嘛,三個之中最唔靚果個係我,唔駛嬲喎。

其實人呢,唔係用靚同唔靚來分(我o地唔需要好似佢o地咁膚淺),靚同精益求精當然好,但係最重要,都係好似你咁好人同咁可愛囉 :)

我不是公主 said...

相由心生嗎..

那位人兄, 如果個張真係佢自己0既相..
佢把口同佢個樣都一樣.. 咁衰lor..
=P

Meling Lam said...

Daisy Maria Fung> 當然不是!有時我會想,每個人都不同,真是很難比較。謝謝你的好意,心頭一暖 :)

我不是公主> 或者開頭他只是想搞搞gag,不過搞錯gag啦。

Miss Paranoia said...

己在用啦,很好用,touch screen很方便,screen夠大,不會容易按錯。很美呢。不過個人覺得不常用到keyboard,touch screen打字已很方便。有點重手,不過我倒不介意。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站