Monday, March 16, 2009

[蘋果的化妝箱] 突破1,000,000 page load



經過7.5個月的努力,「蘋果的化妝箱」終於在 2009年3月16日 12:23am 達到 1,000,000 page load!

雖然我明白這個數字不算什麼,可是以這裡沒罵戰、沒性感照又沒三級的平實內容,都可以
平均每月有133,333 page load,除了多謝各位一直陪我走過來的親愛讀友,實在想不到還有什麼原因,讓我修到如此的福份(想哭...)。

早前提及的100份「突破」禮物,現在已籌到80多份,多謝各大公關朋友的支持,餘下的我會繼續努力搜尋。 至於送禮的形式,希望和大家在這篇文裡頭玩個「衝留言」遊戲,請留下你的網名和聯絡電郵,也呼籲你的朋友一起留言,當這篇文的留言突破100個,我就會把100份禮物寄出,送出首100名留言的讀友。

*由於這裡的留言刊出前要經審核,大家留言後或要等一陣子才看到。我不會無端的刪除留言,但也不會刊出內容及聯絡電郵相同的留言,以示公允。


禮物方面,種類各有不同,為保持驚喜,會隨機送出,總之全部都是和「美麗」有關的東東,大家可以放心 :)。

歡迎留言!

179 comments:

ballballchi said...

me, 衝衝衝衝衝衝衝衝!!
darlingchu@hotmail.com

素顏天使™ said...

恭喜恭喜~
搶沙發 (第二位?)~~~hee hee hee

djpatricia@gmail.com

HWW said...

number 2!

byer said...

big congrats!!!

Samantha said...

我又玩
samminami@hotmail.com

kuo said...

HAHA, 幸好睡不著過來看一看~~ 不知我是衝第幾位呢~
kuo822@gmail.com

米花 said...

yo! dunno i m number how many! but yeah!

samanthamomo@hotmail.com

k.man said...

我也來,謝謝你一直的分享。=]

alittle.littlekit@gmail.com

R said...

YEAH!!!!繼續突破!!!!再衝衝衝衝衝過XDD

racheltinlai@hotmail.com

Ingrid said...

恭喜恭喜!!

Perry said...

人氣再多D,再多D.....

awhw101@hotmail.com

JC said...
This comment has been removed by the author.
Michelle said...

恭喜你呀!!!
我相信好快會到2,000,000!
mail: michelle0303@ymail.com

但願我只是一片綠...葉 said...

我都要0黎賀一賀.......
祝睇完此blog0既靘女......
寫果個更靚女!!!
長寫長有~~~~
快0的去2,000,000.....3,000,000......

my email: alison_ip@yahoo.com.hk

yui said...

恭喜你啊! 希望可以睇到更多精彩文章!

yui

mymanyan@yahoo.com.hk

Yumi said...

Congratulations!!!
fiontsang6@yahoo.com

我不是公主 said...

唔知我排第幾呢~ 嘿~~~

e-mail: jenesuispaslaprincesse@gmail.com

thanks meling~ ^^

Yumi said...

Congratulations!!!
fiontsang6@yahoo.com

CALL ME SLUTTIE said...

so good! needa support
congratulations!
callmesluttie@gmail.com

Little Paris said...

你好!看你的blog就像看着一本美容雜誌一樣!thank you very much!!

Little Paris said...

aiya...忙了給電郵。bbinparis@gmail.com

ceciyan said...

耶~~~ 5名內~~!!HOHOHHO

ceciyan@ymail.com

愛漂亮 said...

恭喜恭喜~
唔知我係第幾位呢~
mangohk2004@yahoo.com.hk

Sheila said...

Congratulations!!
Have been reading ur blog since the Amy blog. Really happy for u. ^_^

Hazel said...

恭喜哂~
我o係呢個blog度穫益不少呢 =P

Chuk Wah said...

Congratulations!!

thanks for sharing the useful info. to us !!

Cheers!

Hung said...

因為你用心寫blog,先會有咁多讀友!
多謝你先~
clhung1024@yahoo.com.hk

Chuk Wah said...

O~原來留email有紀念品呢, 剛剛的留言沒有寫下email呢 ^^

rachel.ccw@gmail.com

Anna said...

會繼續支持你ga~
要俾心機呀~
你呢個blog好好睇~

Anna said...

剛剛忘了留email,
aniallau@gmail.com

said...

我也玩玩看喔~^^

lilili said...

恭喜Meling!Congratulations!

hillary_li@yahoo.com

Meling Lam said...

all> 請記得在留言中填上email地址,因google id不會把你的email show給我看,我是不會知道的呀。

Crystal said...

衝衝衝!!
恭喜你呀..
唔經唔覺我由呢度跟你去amy blog又番番黎~~

yaukityee@gmail.com

tutu said...

Congrats!!!
繼續再衝衝衝..加油啊.

tytyli@gmail.com

Mandy said...

由amy blog個邊開始睇你既blog睇到依家.
無論係有關美容或生活大小事我都喜歡看
加油哦 :D

mandikung@gmail.com

g* said...

加油加油!
可是我在國外喎...都可以玩這個遊戲嘛?
e-mail: gtyl137@yahoo.com.hk

Meling Lam said...

g*> 可以呀,我選一份可以過到海關的禮物就ok喇。

carmen said...

congrats Meling!!!
love your blog!
leeckm@gmail.com

閃閃星小藍 said...

hahaha, 恭喜晒你唷。

七點起唔知係第幾位呢!hahaha

多謝Meling, Thanks~~~~~
我會繼續支持呢!

littlebluebb@gmail.com

大笨象 said...

it's so great to heard that ur blog was over 1,000,000 page load.i am a loyal reader from blogger to amy blog then back to blogger haha but this is a very first time to comment.

ca
X
eriiica_at17@hotmail.com

Sheta said...

恭喜晒~

Vivian said...

Congraulations on having more than 1,000,000 page load! 祝客似雲來~

miu said...

add oli ar meling!

Candy said...

我覺得寫得很好
會繼續支持~
吾知我有無份呢, 嘻~

author said...

恭喜!喜歡看你博的美容小撇步,更愛看你介紹平靚正的skincare=)
nojibi@yahoo.com.hk

little ka said...

好開心係其中一份子呢~~~~
meling加油呀
little_ka719@yahoo.com.hk

the8 said...

恭喜你呀 meling,有沒有禮物不打緊,但打破 100 萬人數這個真的是一件很值得高慶的事!

繼續努力加油!

Rita said...

Congratulations!! Wish that the hit rate will reach 2,000,000 very soon!!!

rita.yifei@gmail.com

dearwater said...

好的,讓我也來衝一衝。
hilarytse.hy@gmail.com

Meling加油呀!!

hkshrimp said...

恭恭恭恭喜呀 .........你 的 努 力 是 不會 白 廢 的 ...

hkshrimp said...

我忘記 了留 下 網 名呢~
hkshrimp
email: shrimp228@yahoo.com.hk

再次恭喜恭喜.......
要 繼續 努力 ,寫 多 d好 野 同 我地 分享 呀 ...

Bella said...

恭喜!恭喜!

見你咁努力寫,我都要努力...
不過我果邊只得小貓三四隻。

momobe said...

我都是国外的又要冲留言。
我是忠实粉丝啊,一有update就会过来‘目弟’
多谢你的用心写。我会继续用心‘目弟’

momobe said...

锁。
我是momobe 上一篇留言的 ><
我的email is momobe@gmail.com

Leona said...

恭喜你呀,支持支持支持!

leonachanyy@yahoo.com.hk

自由行 said...

恭喜恭喜!!

May said...

加油加油!
maylee1206@hotmail.com

May said...

加油加油!
maylee1206@hotmail.com

sausally said...

衝衝衝衝衝衝衝!!!等我sent比朋友先。

Name: Sally
email: saueddie@hotmail.com

May said...

加油加油!
maylee1206@hotmail.com

Bread K said...

恭喜你呀!!
你要keep going r
依家日日睇你個blog已經變左習慣lu
lizleetong@ymail.com

May said...

加油加油!
maylee1206@hotmail.com

Hazel said...

我唔記得左留e-mail =3=
不過我住加拿大...
玩唔得唔玩得架?

crazynut_hazel@hotmail.com

Lydia said...

恭喜曬你啊!
雖然我睇左你個blog好耐,但一直都喺“潛水”狀態~
加上人喺國外都唔一定會囉到你份禮物,but anyway, 希望你日日繼續有好文和大家分享啦!

lydiakong@gmail.com

micmicyan said...

thanks for bringing us much useful information!!

viviwood1003@yahoo.com.hk

瘋go said...

妳加油 , 我日日都睇。
fhk331@yahoo.com.hk

小細細 said...

Congratulations!! 衝衝衝~~

Thanks for the sharing~~Keep going!


maggie7small@yahoo.com.hk

~* suGar said...

唔夠人快tim~
我要快D衝衝衝衝衝~!!
jade_yeung1202@hotmail.com

小細細 said...

Congratulations!! 衝衝衝~~

Thanks for the sharing~~Keep going!


maggie7small@yahoo.com.hk

BlingBling said...

恭喜~!恭喜~!
一直看你的文章﹐ 學了很多美容知識~!

Leslie said...

Support! I've learnt a lot from your posting!

zulezzie@hotmail.com

Ananitanita said...

oh...真係有得玩架喎~~~
早知早d上黎啦!!!

恭喜晒~~~

甘仔甘露 said...

恭喜恭喜, 正所謂「有麘自然香」,meling o既 blog, 多人睇真係唔出奇。期待你 o既 blog 突破 2,000,000 大關。

Wong said...

我都想要呀, 如果有一份Neutrogena..Laura mercier 的foundation...hahaha. kidding..

priscilla0321@gmail.com

Red apple said...

I really love reading ur blog, "奸爸爹"

Ada said...

我又要冲:
mail:memory.estudio@gmail.com

若雪莎拉 said...

我從 Amy blog 認識你到現在,確實在這學懂更多,謝謝你的資訊!
我會繼續每天上來看看的,你要加油喔!

e-mail : snow321@msn.com

shopgirl said...

Meling, 恭喜!

sillyshopgirl@she.com

oli said...

Congratulations!
我睇左你個blog好耐啦,不過今次係第一次留言~~haha

olivia7397@gmail.com

自由行 said...

恭喜恭喜!

我漏左留e-mail: kam_ping@hotmail.com

Suki Leung said...

你寫得好詳細好出色,要繼續呀~
suki20012@sinagirl.com

Vernice said...

我會繼續支持你的啊!努力,加油!

email: vernicechu@yahoo.com.hk

famoon said...

恭喜恭喜~~
繼續努力~~

famoon.c@gmail.com

●Winnie● said...

恭喜~!!

我又想玩~^^

win_miffy@yahoo.com.hk

wonderfulyang said...

我在珠海的。可能没办法收礼物。但是我仍然要为你加油!

shir* said...

恭喜恭喜!!
我天天都追看你的blog呢,,
加油啊=)

email:shirleywong0512@hotmail.com

Teresa said...

恭喜你呀!~
希望人數繼續上升!支持你!!!
加油加油努力~~

email: homelandk@yahoo.com.hk

mosquitivy said...

CONGRATS x 1,000,000!!! Love your blog.

mosquitivy@gmail.com

Sei Gi said...

果然迅速呀! 恭喜晒你呀, Meiling!

同埋好多謝你成日都俾咁多好既優惠同info我地!

Email: pansywcy@gmail.com

mosquitivy said...

CONGRATS x 1,000,000!!!
Your efforts are worth every single page load. Love your blog. THANK YOU :)

mosquitivy@gmail.com

hoiyee816 said...

蘋果睇你個 blog 已經有一段時間了 ..
謝謝你總是給我們好好的美容 tips

也謝謝你給我們的禮物

要加油喔 ~~ 努力 !!!

hoiyee816@yahoo.com.hk

cindy said...

YEAH!!加油
cindycindy214@hotmail.com

Kahlen said...

Congratulations!!!!!!
我是無意中search到Meling的Blog,覺得非常喜歡,就一直支持到現在了,雖然不是每天都有時間上來,但每篇文章都會仔細閱讀,真的獲益良多,哈哈,要繼續加油O(∩_∩)O~
我現在人在大陸,也可以收到嗎?

sikikahlen@yahoo.com.hk

Silverbell said...

認為自已很遲才看蘋果's blog, 於是有一晚連戲看了你1年的網誌,弟2朝起身好想........... 化個靚妝先出街。你令我想做番個有建持的女人。

silverbell2000@yahoo.com

silverbell

Freda said...

衝衝衝衝衝衝衝衝!!
衝衝衝衝衝衝衝衝!!

Freda said...

衝衝衝衝衝衝衝衝!!
衝衝衝衝衝衝衝衝!!
fredayip@gmail.com

Kahlen said...

Congratulations!!!!!!
我是無意中search到Meling的Blog,覺得非常喜歡,就一直支持到現在了,雖然不是每天都有時間上來,但每篇文章都會仔細閱讀,真的獲益良多,哈哈,要繼續加油O(∩_∩)O~
我現在人在大陸,也可以收到嗎?

sikikahlen@yahoo.com.hk

May said...

加油啊
maylee1206@hotmail.com

Jovy said...

恭喜!!

jovyleung00@gmail.com

kwongmungkwan said...

我諗此時應該一早過左100XD
恭喜晒你呀!
我睇左你個blog好耐好耐
希望你繼續寫多d好野
and live happily ever after:)

candyii@hotmail.com

Esther said...

恭喜你! apple blog是我的午餐良伴啊~ :)

toffeekat@yahoo.com.hk

Andy said...

Congraduation~
andy13192001@msn.com

kAt said...

恭喜恭喜!
由newsgroup過渡到blog, 現在仲要過百萬, 見証網絡發展!

maggie said...

衝衝衝衝衝衝衝衝,繼續衝去2,000,000大關,恭喜!恭喜!
ml6331@yahoo.com.hk

Maggie

Sara said...

嘩哈哈..
我都係係ge忠實fans..

sara_0919@hotmail.com

L U V B U N N I * said...

congrats呢! 一路都好中意睇你o既blog架!內容豐富又詳盡!要繼續努力寫多d entries 造福讀者喔~=D
miss.b.b.b.b@gmail.com

kiki said...

congratulations 蘋果!!!

support!!

usual said...

Hi, Meling, 再次恭喜妳...... my e-mail address : annang111@she.com

ohmyjack said...

我擒晚留左言ka~
點解見唔到?
再接再厲~

你都繼續努力啦~

ohmyjack@yahoo.com

alice chiang said...

恭喜哂你呀meling! :)

jahleel@gmail.com

ko said...

Congrats!! 係ck make up class見過你真人, skin真係好白同好滑!
kowaiman@yahoo.com.hk

Agnes said...

YOYOYO!!~~~衝衝衝!~~~~
很愛看你的網誌,加油哦!
roeson@gmail.com

小can said...

恭喜晒meling!希望你繼續寫多d好文章俾我地睇呢:)

等我都加入先!!
衝衝衝呀~~~~~~!!
candydeprincess@yahoo.com.hk

said...

我也來衝一衝。
恭喜你喲, 要有這個數字不易呢, 得很用心經營才行喲。

lustingfor said...

Congratlations and keep going!!!

lustingfor@gmail.com

cw said...

努力呀Meling!!

其實你個blog好好睇呀!!十卜十卜!!

carmen_wai@hellokitty.com

Red apple said...

forget to leave my email
efung5@yahoo.com.hk

Red apple said...

Reading ur blog become my habbit in the morning and before go to bed, thank you for your sharing!

蟬鳴紀。 said...

我也來衝衝衝衝衝呀!!!!!!
哈哈。
留言才發覺我也開過blogspot呢...

stephaniekw@gmail.com

zoie s said...

conagulation!!

zoiesw@gmail.com

carol05032 said...

支持一下~ =v=

carol05032@hotmail.com

my JOURNEY said...

恭喜!

令人感動的數字!

加油! 2,000,000大關等僅你!

cathy0311@gmail.com

egototo said...

無法想象沒有你的blog的日子

egototo@hotmail.com

Angelina said...

唔知我有冇份玩lei..
恭喜晒..

songeurkatt@gmail.com

YU said...

好有心思的遊戲=]

加油*

yu3man2ling@hotmail.com

咪嘈 said...

恭喜晒Meling!
成日都只睇唔出聲,但學到好多嘢。今次一定開聲啦,XXXD
不過我又唔喺HK wor,搵朋友代我收住先得唔得?XXD
rachelishappy@gmail.com

Ella said...

衝呀~~~~~
我要做第100個~~ <---可能???

希望[蘋果的化妝箱] 可以突破更多個1,000,000 page load =)**

TaZi said...

好鐘意您個BLOG呀~~
加油加油~~!!

emilysts915@hotmail.com

Audrey said...

congrat!
祝你個blog越來越熱鬧!

Ella said...

哈...

我又唔記得留EMAIL

ellawong_1001@yahoo.com.hk

Cherry said...

Congra! I always visit your blog which is informative! Su Yan Tin Shi's blog's also one of my favourites! So keep the upright spirit! Yeah!

wslinghk26@hotmail.com

Karen said...

恭喜晒! 繼續努力!
好鐘意睇你個blog! 穫益良多! 加油!

email: hahaluvme@yahoo.com

Katos said...

恭喜你呢
我也來留言=)

ktw1827@yahoo.com.hk

0049 said...

surwing@hotmail.com

loverkids said...

tik092281@sinaman.com
加油加油!長做長有

ho said...

雖然好少留言...但日日都來你的blog...XDD
恭喜破百萬呀...

p_ink_y@hotmail.com

San.C said...

Congrats!!!
I love to read yr blog very much :)
Add oil :)

nomads_sam@hotmail.com

loverkids said...

一直都有留意你Blog ,好喜歡, 希望你KEEP 住努力!!

pakpak said...

pakyin0603@yahoo.com.hk
努力呀, 你個blog好正!!

pakpak said...

pakyin0603@yahoo.com.hk
努力呀, 你個blog好正

laufung56 said...

好野好野!!!
終於去到1,000,000 page load!!
由amy一直看你的blog!
很喜歡你的分享呢!
要加油唷!!!

laufung56@yahoo.com.hk

al said...

衝!!
ncgxda@yahoo.com.hk

努力!!!!

sinsze said...

I hope I'm lucky enough to have yr gift!

sinsze832002@yahoo.com.hk

HWW said...

原來我係 number 3... forgot my email xixi...
yytanweiwei@yahoo.com

Congrats!

Alice said...

恭喜你呀!
很鍾意你個blog,
不論美容/扮靚/生活資訊都包羅萬有
而且好多時都快人一步
我會繼續支持
加油!!

cactuspo said...

唔知過左100未呢?
冇禮物都唔緊要...總之恭喜哂!
繼續努力呀!

kapoxpo@hotmail.com

leung said...

恭喜恭喜!你寫的blog很好看!

leung said...

恭喜,你的blog很好看
我的電郵missleungkaren@gmail.com

Beauty said...

第一次留言. 恭喜恭喜!

she.is.beauty@gmail.com

stanely said...

因為有你,我明白到就算沒有愛情,女人都要好好愛錫自己!用小小錢去取悅自己,就算單身也好,都一樣活出自信!
容許我用比較街市嘅字句讚你個blog,真係平靚正!

stanely said...

唔記得留郵箱添~
stanelycheng1105@hotmail.com

穎心 said...

雖然唔知係唔係一百名內~
但都唔緊要啦~真心鍾意你個blog.
請你繼續努力啊~

babyyeung said...

congratulations!

babyyeung

eunice__yeung@hotmail.com

kAt said...
This comment has been removed by the author.
PJ 珍珠公主 said...

MEILING.......
加油加油.....
繼續為我地介紹更多訢野
衝呀!!!!!!!

fujijoe619@yahoo.co.uk

wing said...

i love your blog~~~~~
surwing0767@sinagirl.com

Michelle said...

衝呀衝~~~

Michelle said...

掛住衝, 唔記得留e-mail ~_~

shell.ho@gmail.com

timandy said...

午夜回家才看到, 留言數字:158 <-- 傻了眼!

碰運氣也要試一試! 我衝!
timandy523@yahoo.com.hk

wing said...

surwing0767@sinagirl.com

pinkpink said...

aries_cuiching@yahoo.com
来筹热闹的。。
希望你送礼物送得开开心心哟~ ^.^

said...

原來我忘了留e-mail呢~
e-mail: sylvanianfamilies1231@gmail.com

Amelie的世界 said...

y2kbhei@gmail.com
來遲了,不要緊^^
繼續加油‧寫

Sheila said...

Just found out that I missed by email :P, thx.
ipsheila@gmail.com

Ingrid said...

Meling, 原來你唔介意寄overseas,咁我可唔可以留返個email俾妳阿?

我本身留過個comment appeared係第十個

ingridhkchow@hotmail.com

anf said...

好強m 好多留言!

kiki said...

尋日唔記得留 email...

應該係 18springs@gmail.com

唔好意思呀

miu said...

我都漏左打email ^.^
miu_tang@hotmail.com!

繼續努力!

irene said...

Hi Meling,
I missed email address before.
garfield3122@yahoo.com.hk
Thanks

Vivian said...

hello.. I forget to leave my e-mail too... bibienleung@gmail.com

Thanks... this is Vivian

merrygoround said...

我唔知有無幸成為其中一個得獎者呢? ;D

多謝蘋果一定為我地帶黎最新的資訊~
我會繼續默默支持你的~

merigora@gmail.com

merrygoround said...

Thanks, Apple~
merigora@gmail.com

van said...

van_chai@hotmail.com

usagi said...

congrats!! keep writing!

pearlnpig@hotmail.com

靚靚煮飯婆 said...
This comment has been removed by the author.
smallwing said...

=0="我已經唔知係第幾個了T_T
anyway~~~~恭喜晒~!!!!!

small_wing@hotmail.com

said...

之前忘了留email address。

chinakolau@gmail.com

羊太 said...

遲來的衝!! ahb_family@yahoo.com.hk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站