Tuesday, March 24, 2009

Beauty Bloggers event:REVLON 免費化妝班



上次我和幾位 beauty bloggers 一起去看過 Zing Makeup School 美女名師 Kerry 的化妝示範,今次又有一個機會,而且是正正式式的跟 Kerry 學一課。

去年我到 Zing Makeup School 學個人化妝,也是由 Kerry 教,上一課最少值 $1,000 的呀!今次由 REVLON 主辦,參加者可以免費上課。可是名額不多,REVLON 方面特別送出十個名額給「蘋果的化妝箱」讀友一起來玩!

化妝班日期是 3月28日(星期六),時間是:
A. 10:00am-11:30am
B. 12:00nn - 1:30pm

地點在金鐘區。

有意參加的讀友,請電郵到 promotion@hkcosme.com,主題「REVLON化妝班」,寫明你想出席的時段(A或B),連同你的姓名、電話及blog link。

如參加人數太多,或要抽籤。當然,我好希望每個想學化妝的你都來一起玩啦!

歡迎留言!

15 comments:

Daisy Maris Fung said...

已send,好緊張哦!

閃閃星小藍 said...

done, 多謝Meling呀!

dearwater said...

好可惜,我當日要返工,無得參加呀!!

aimer la beauty said...

希望可同各位beauty bloggers上堂!

R said...

我都要返工, 參加唔到呀~
不過上次素顏介紹了beyond natural後,我都買左支呀!!! XPP
MELING, 如果今次REVLON化妝班有用呢隻粉底, 可唔可以寫D技巧呀!

viviberries said...

sent~ 希望有得去玩啦...

little ka said...

多謝meling呀~~~~

ohmyjack said...

thx Meling. . .
i'm already mailed la~
hope I can join the group

Meling Lam said...

all> 明晚會寄出 confirmation letter,多謝參與!

tutu said...

好吸引呢..可惜我不住在香港.
Beyond Natural好像不錯呢.

Meling Lam said...

tutu> Beyond Natural 的變色很好玩呀。

p said...

抽中我呀..好開心.要準備什麼嗎?

自由行 said...

Meling:

收到confirmation e-mail, 多謝你!!

泡兒 said...

剛收到了通知電郵 :)
將有機會在星期六跟你見面和學化妝呢,
好緊張 !

有特別注意事項嗎?

閃閃星小藍 said...

係咪會自己都試化妝,我地駛唔駛素顏Feel出現呀?hahaha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站