Thursday, March 12, 2009

蘋果的化妝箱 [公告] 4項

1. RoC 的體驗計劃昨天截止報名,HKCOSME 會於今明兩天用電郵把領獎信寄出,請留意電郵郵箱(最好check埋雜件箱)。得到Set A的朋友,請記得在你的網誌中分享用後感啊。

2. 早前介紹的 Neutrogena WAVE 將於3月14日(本周六)正式發售,HKCOSME 會把詳細資料電郵給已留言的讀友(貼士:在一般專櫃找不到...)。

3. 有份出席Revlon活動的朋友留意,明天我會打電話和大家約實。(蚊,我未有你電話)

4. 自我去年8月從AmyBlog回歸到「蘋果的化妝箱」後,這七個多月來,親愛讀友人數有升無跌,對於大家的持續支持,本人實在無以為報,非常感動,嗚 ~~>.<~~ 昨天看看Site counter,原來回歸後(這七個多月來)「蘋果的化妝箱」page load已達984,007,即將衝上100萬大關!為了回饋各位讀友的愛,我已準備好一大堆禮物(希望可以湊夠100份)送給大家,請留意這幾天的公告 :)

歡迎留言!

31 comments:

我不是公主 said...

不升無跌,係因為你個blog真係好睇lor
hee

祝人數再升再升~~~

eva654321 said...

恭喜晒!! 你的努力沒有白費。

kuo said...

u are so nice~ 都係因為你個blog 好睇先愈來愈多人o者~ ^^

btw, 可否開個entry 分享你正在使用的化妝掃呢﹖現在尋覓碎掃中 (for 長用ga) thx

Rita said...

Hi hi Meling, have been reading your blog for quite some time and love it a lot as it is so interesting and useful!! I am sure you can be a super good beauty blogger and big congratulations on a million hit rate within seven months!!!

marissa said...

要儲夠100份禮物真的不容易呀.......

Redapple said...

Really good news, thx meling!

自由行 said...

>>page load已達984,007,即將衝上100萬大關!
恭喜恭喜...

hkshrimp said...

恭喜恭喜, 咁 都 要你用心寫blog先會 有咁既 成績嘛 ~~你 既 努 力, 大家 有眼 睇 架 ^^

Ada said...

我都有来坐坐嫁。我加左你的rss嫁

R said...

大家一齊推進100萬大關!!!

愛漂亮 said...

恭喜恭喜~你寫的blog真的不錯!

不瞞你,自我發現這個blog以後,
我不知不覺每天都會上來繞一圈看看你有沒有發新文
所以希望你不會再離開這個「蘋果的化妝箱」吧~;)

little ka said...

Meling~~~~
我地大家都好鍾意睇你個blog呀
因為你我地好快咁知道第一手既資訊
多謝你一直好努力寫

miu said...

期待你的公告,thx meling!

閃閃星小藍 said...

恭喜恭喜呀!
我基本上長開住你個blog 的,日日都update 去睇有冇新post ,一有就好開心唷~~~

^^ 好快就會慶祝下一個100萬..
then 就五百萬....
一千萬架啦~~~~~~

my JOURNEY said...

WAH...1,000,000, 一個很好的數字!

恭喜恭喜!

wonderfulyang said...

meling,我是从AMY追到这里的。你的BLOG真的好看。加油。
wonderful

Bunny said...

恭喜哂meling~(我就係成日黎睇但唔留言既人!哈哈)
係呀,我最近都開左呢個blog用,但唔係好熟~我想知你話有個Site counter係邊度睇到嫁?定係要自己加上去呀?
hehe,,竟然問你一d唔係美容既問題tim@@

About Writer said...

我也是其中一個由舊blog 轉移到蘋果的化妝箱的讀者.
全因你的blog 好看嘛, 有beauty, health, fashion, 還有你的一點心底話.
上星期看過星期日檔案, 我就想到你的一篇舊文, 跟我們分享你從"公主病"康復過後來便找到你的老公 :)

我也開始了我的beauty blog 一段時間, 一起努力 ! 祝 幸福

ohmyjack said...

congrats~~! 睇你個blog到有好多美容新資訊ma~ 我有時間都會上黎睇下有乜update~
哈哈~ 多謝你的禮物先~~~

Amelie said...

雖然只是cd-rom...一直沒有留言

但很想跟你說妳的文章很好看



繼續努力寫下去,加油。^^

mon said...

一直未有試過留言,看得出你好努力地為讀者們付出...很多謝你的分享和推介...還有,我覺得你個blog好成功呀!

sausally said...

I just receive email from HKCOSME,i got the ROC Set a Trial!我知道在寫美容blog方面有很多不足的地方,好surprise有機會試呢!!Thanks so much!I will update after trying it.

Sei Gi said...

我都係呀, 黎左第一次之後, 一得閒就會上黎睇下, 都係因為你夠勤力, 啲資訊又多元化, 真係令我獲益良多!

繼續努力呀, 支持你!
祝page load不斷飊升!

miu said...

thank you meling,我收到通知可以攞ROC set B禮品!

smallwing said...

恭喜晒~~~~我都一直有睇你個blog ga~~~~~^^雖然我未留言過!!hahaha~~~~~不過我都覺得你個blog好好睇

PJ 珍珠公主 said...

Congrulations~~~~~~~~
I read your blog everyday, it becomes my hait la!!

marissa said...

會繼續支持蘋果的化妝箱!加油呀

stanely said...

由amyblog開始到依家蘋果化妝箱,一直都跟住你嘅喜怒哀樂,一齊成長嘅感覺真係好!
我由一個點樣保養皮膚都唔識嘅人,到家陣同友人分享護膚心得,都因為有你個blog+專業知識,先令我講出嚟嘅話更加有信服力,真系要講聲 thank you!
祝你嘅blog越嚟越多人識,知名度同瀏覽量一日日髙!

timandy said...

我也是從amyblog的時候已追捧你的blog了, 很認同你說美容blog要當作自己的美容雜誌去用心經營, 衷心感謝你跟我們分享的一切!

我已拿取RoC的set B禮品了. 我會做個有責任的試用者, 跟大家分享我的試用感覺. 謝謝你和hkcosme.com, 還有RoC.

Ingrid said...

恭喜恭喜!
祝 越做越好!

cd said...

呵呵~
我間唔中都有上來架~~

想問下尼有時會見到d 化妝品牌一d的活動
點先可以參加架?
cd~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站