Monday, March 23, 2009

街坊 Facial 惹的禍



最近收到讀友問我有哪裡的中價 Facial 較好(我估中價是指 $300-500/次?),加上剛才有點空閒時間,決定到家附近的小店試試看。

小店的 Decleor facial 試做價 $198,做後效果其實唔錯,時間又長(約1.5小時)。雖然有些按摩方向及次序亂來了,服務、裝修都大大不及銅鑼灣 Decleor 自己開的 Spa,但以 $198 來講是超值,開 course 的話去到 $300/次我都會考慮。

可惜這家店最後破壞了一切,她們派出個 Manager 人釘人sell我,又話單次要 $660,開 course 20次有7折每次 $483。以我記得,這個價錢和銅鑼灣 Decleor 自己開的店差不多,銅鑼灣好似8次就開到 course,而且小店的手勢、裝修、服務配套都麻麻,真的要比 Decleor 店平40%我才會考慮啦。被人 hard sell 了15分鐘,最後我要話未出糧才走得甩。

做 Facial 是為了享受,我實在不想每次做完 Facial 都要同人嗌交,之後要面黑黑咁走。

相比起街坊小店,好多酒店spa及品牌spa收費更均真。為了自己,也為了大眾福利,我決定每星期寫一次 Facial/Spa Spy,每篇寫3間。比得起 $500/次 Facial 的話,真係有好多好多更好的選擇!

大家想看嗎?

歡迎留言!

23 comments:

kuo said...

thx so much, 剛好的course 快完 (不過, 我的美容師挺好, 我該捨不得她而續course 呢)

我以往試的都是品牌facial (aveda, chanel...) 小店實在不敢試,不想下下要聽人sale 半日... >.<"

sausally said...

其實我未去過外面做facial,也是怕這種sell到暈的東西呢。如果有你寫的話,可以我們這些怕去做facial的人會敢去呢。

自由行 said...

我都好怕hard sell, 尤其"試做價" o個d, 實要罰你坐番兩3個字先走得.

唔好話小店舖, 大店舖都有咁既情況.

Freda said...

我想看啊..多謝sharing...我就系好怕比人sale plane so 唔敢去做facial,因為試過一次不愉快經歷攪到寧願自己做facial

1 said...

好呀好呀!!最怕hard sell !!

said...

現在去做facial那家店, 手勢服務還算不錯, 然每次都sell東西。其實sell也不打緊,可每次也sell就令人覺得非常的煩。
而且buy了course之後,做了一次又說這個不太適合你,還是某某course比較好,不如加錢轉過去。再下一次就就有新優惠,不如加錢轉那一種。每一次也這樣,令人煩不勝煩。我想,做完了開了的course,就不再去這家店了。

timandy said...

我也很怕被人hard sell. 那些試做價"$1xx", 一定知道無咁大隻蛤乸隨街跳, 所以從來不敢幫襯.

我自己去開Qi Shiseido, 通常趁聖誕特價時買combo卡, 然後打電話去Qi預約, 有兩種course可選擇, 背部按摩及面部facial, 或者全身按摩. 我多數做前者, 每次按完都很舒服, 面部也很有光澤(只是持續不了三日).

不知你試過沒有? 感覺如何呢?

閃閃星小藍 said...

咁古怪既... 我今日update 左幾次都唔見呢篇新post 既~~~~


最怕比人hard sell ,都話左唔join咯........ 想join就會join架啦...

Michelle said...

極度想睇~
好怕人sell我, 又想搵間好o既,
都唔知點算好!

Becky Lee said...

yesyes I like it! support!

up3up4 said...

你所講個間是不是在深井,碧XX上面個間呀?我昨日行過都接左張傳單,見到D試做價都真係幾吸引....仲想過幾日冇咁忙個時去試下.......

Serena said...

agree agree, 我就是怕 hard sell. 所以我寧願比多少少錢去 hotel spa 算了, 反正計過數, 去美容院買 package 用幾次就會因為次次都 hard sell, 之後會不想去, package 明明有 10次至20次但只用 2-3次, 不如去 hotel spa 或是品牌 spa 每次比錢無咁嬲!
Thank you for sharing :)

eva654321 said...

除了怕hand sell 之外,我仲怕在做facial時處理不當攪禍而我塊面。=___=!!

little ka said...

我都無試過去做facial
因為好怕比人係咁sell又唔比你走

Anna said...

個人覺得唔理係咩都好,hard sell同趕客無異

Bread K said...

yeah~i support it~~

~* suGar said...

我想睇!
我係CWB小店做,做完..同冇做好似冇咩分別....我都想揾間真係對我皮膚有幫助既店呀~

hkshrimp said...

我都好 期待呀 , 不過我係 某大型 美容院 買 左超 多 facial....

Meling Lam said...

all> 好!我整理一下資料就寫得。

irene said...

Thanks for yr sharing, I support it1

Milk said...

銅鑼灣 Decleor 係邊ga?想知地址,thx!

Milk said...

銅鑼灣 Decleor 係邊ga?想知地址,thx!

Meling Lam said...

Milk> 我上次去的是羅素街2000年廣場,但係都2年幾之前,唔知重o係唔o係度。可以打去2865 6811查詢。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站