Thursday, March 26, 2009

是日好用:From Head to Toe



近日天氣時冷時熱,只是一直濕度偏高,教我都不知要全部轉用美白及夏季粉底,還是按兵不動,好煩!於是我暫時把心思花在頭髮及手、腳,先照顧好最近因為濕氣而不適的位置。

雖然濕氣高達95%,我還未開始開冷氣,因為冷氣機壞了,唉!打開窗讓風走進來,到頭來又是濕氣也一起跑進來。冬季時因乾燥,睡覺時手臂發癢的話,塗點潤膚露就行。春天這種濕氣引致的發癢,卻是潤膚露也幫不了。奶奶說我是濕氣重所致,但我無法天天把袪濕茶當水喝的呀!



昨天開始用 BARIELLE 送來 60 Second Mani-Pedi。之前用過 BARIELLE 的手霜及腳霜,效果都好滿意。60 Second Mani-Pedi 是個很適合春夏季使用的磨砂霜。粒子特粗,只用來磨手、腳好了,不要用來磨身。水狀質感,不是慣常看到的乳霜質感,擦手腳後感覺特爽!



頭髮方面,卻沒有用濕氣而變得柔順啊!天生頭髮又幼又乾,用太重的 conditioner 會「塌」下,用太輕的又不夠潤。尤其是頭髮長到及胸之後,像一大把乾草似的,自己看見也受不了!

因為濕氣重,我更頻密的使用 Deep Cleansing Shampoo,想把頭皮洗得更清爽,換來的是頭髮更乾,根本沒可能兩全其美。前天開始用 Mane 'n Tail 的 Leave-In Creme Therapy,屬 Leave-in Conditioner 的用法,在洗髮沐浴後,把 Leave-In Creme Therapy 當乳霜塗到頭髮上,之後吹髮,有保濕及保護頭髮的作用。



乳霜狀的質地,用起來卻不會油膩。只要緊記不好搽到頭皮上,只從頭髮的一半開始塗到髮尾就可以了。Leave-In Creme Therapy 香氣像 Virgin Colada,是我最愛的飲品呢 :)

銷售點:各大 city'super 及 Watson's

歡迎留言!

8 comments:

閃閃星小藍 said...

我啲頭髮都係一堆乾旱既亂草,我好怕油膩既野, 呢個用起黎唔油膩﹐可以試下喎~
謝謝推介。

Tiffany said...

Amy 你好呀,
我有個關於bareMinerals by Bare Escentuals 0既問題希望你可以幫我解答...
我本身無用foundation。平時用sunblock + primer + tinted moisturizer + loose powder. 但唔知係咪年紀大左(我今年20)開時覺得uneven skin tone越來越明顯,但我又唔想用傳統foundation,驚對皮膚唔好。你覺得如果我用BE 0既foundation代替loose powder可唔可以呢?基本上我想要比loose powder更高coverage 0既product,但又盡量唔會傷皮膚(好貪心)。Amy有無好0既 suggestions呢?
唔該曬呀!!

閃閃星小藍 said...

Amy....=.=""""

Meling Lam said...

tiffany> 首先呢,我不是amy, 為什麼你會覺得我叫Amy嘅? @.@

20歲呢,真係有排都未算是年紀大,不過,就一定無得返老還童,所以而家開始化妝都ok.

你有看我寫BE的舊文嗎?

Tiffany said...

Hi Meling,
I'm so sorry! 我成曰「型」住你以前係Amy magazine editor...手快快打錯左...希望你唔好介意...
Actually我十幾歲開始化妝架啦,上面講嘅係我平時化底妝d steps,之後我都會化埋成個彩妝。
我有睇過你2篇BE的舊文,知道佢無一般 traditional粉底咁傷皮膚。不過如果比起loose powder又點呢?
因為佢其中一個賣點係超細粉末,所以我驚都係會滲入皮膚同堵塞毛孔。
將powder foundation同 loose powder相提並論唔知會唔會唔logical添... Sorry呀,咁長篇大論...
Thank you!!l

Pui said...

好好笑啊
我睇你呢篇文 我正用緊呢個 Creme Therapy 產品
好岩..^^
好好用架
可以保護頭髮之餘 仲係濕氣重地方頭髮無咁油立立架 ^^

Meling Lam said...

Tiffany> 以前都成日有人打電話比我,一開口就叫我Amy,哈哈!

如果要比起loose powder,可以話BE是差不多的東東,不過coverage會高D(因為有色),以及可以build coverage(上多幾層)。

超細粉末就唔驚,細到塵粒咁細都不會入到我們的毛孔,我們的皮膚就是身體的保護衣嘛。

至於powder foundation,又是另一個新題目了,又可稱2-way foundation。以前的2-way會叫人可以濕海綿用,近8年的都不流行了,只流行乾上。

2-way同loose powder要比較的話,前者coverage再高D,因為製造時有加入油分到粉餅裡,所以塗粉底時才可以slide on。

Loose powder原意就不是用來遮膚色,所以主要用來控油+定妝,有D人甚至會塗粉底液/tinted moisturizer 後把loose powder 只印在T區,其他位都不搽,也是可以的啊。

Meling Lam said...

Pui> That's good, hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站