Saturday, March 21, 2009

好康推介:免費試用 Laneige 美白新品(full size!)



今天我到 IFC Laneige 分店,做了簡單的皮膚分析,領取了最新的 White Plus 美白產品,就是最近宋慧喬在賣廣告那套針對 Apple Zone 色素、水份及彈性的新品。

你可能又在想,我又有新品試用喇,這是美容編輯的專利,好羡慕。可是,今。次。不。同!任何人(包括你)都可以去拿走同樣的新品,而且不是 sample size,是 full size!


因為我今天到店裡和櫃姐談天時,才知道她們現在進行「雪漾亮白之旅」回贈計劃,只要:
1) 付出 $760 換取這兩件新品。
2) 28天後,可把那 $760 循環再用,憑有蓋印之收據免費換取同等價值的 Laneige 產品。

由於「著數」厲害得難以置信,我問了一大堆問題。

「28天後是不是要把產品帶回來?」
「當然不用啦,是送了給用家的喇。」

「是不是不滿意效果才可以 redeem 的呀?」
「也不是呀,我們只是要鼓勵用家體驗,那 $760 是回定了。」

「真的不用歸還?那等於把產品送給所有人?」
「推廣日期由3月13日至4月12日,每人只限參加一次。」

其他條款也只不過是:
*參加者必須填妥表格,並完成使用前及使用後之皮膚分析等有關程序。
*參加者必須根據於收據上所列明之有效期內,並親臨同一分店換領回贈產品。

作為新品推廣,招數真太猛了!

和其他品牌不同,今年 Laneige 的 Star White 如常發售,只有 White Plus Renew Series 推出新品,用來做重點美白。供「體驗」的2件新品分別是 Laneige White Plus Renew Essence($380/40ml)White Plus Renew Eye Treatment($380/20ml eye serum + 4對 apple zone 面膜),原價合共 $760。2款都有加入喜馬拉雅山高原冰川雪水,美白之餘也著重保濕。



之前我曾想過,如果我不想整個面美白(因為我已經白得反光),只想去除蘋果位的千年雀斑,有什麼可用?想不到 White Plus Renew Eye Treatment 就是我的答案,只要敷之前用套裝裡的serum打底,接著敷上眼罩形的面膜。櫃姐叫我連續4天的敷,我在想要不要一星期敷一次比較省...

我不知道「雪漾亮白之旅」回贈計劃有沒有限人數。呼籲大家「心動不如行動」,想試的還是早點去比較好吧。

歡迎留言!

13 comments:

自由行 said...

D推廣供勢好犀利呀!
多謝分享.

靚靚煮飯婆 said...

呢個真係超正的介紹! 啱晒我呀! 我都係蘋果位有斑斑呀! 等我都去睇下先!

my JOURNEY said...

招數真太猛了!<===== 太引人吧!

經濟不景, 廠商也要保飯碗!

kuo said...

想不到meiling 也有參加計劃~ 其實計劃真的很猛,可看到看到家中的存貨,又有點卻步了...

little ka said...

我果日經過見到都唔信
乜原來係真既?!

但願我只是一片綠...葉 said...

但係........Laneige產品我只會用士多啤梨乳酪面膜同water sleeping pack .....
唔知質地同效果如何呢??

stanely said...

沙发?
今次好勁啊!著數到嚇死人~我要快D通知香港班朋友仔去試下先~

靚靚煮飯婆 said...

我昨日已入咗貨lu, 我都見到有好多靚女們都買呢set 產品, 我更問ba 一些回贈問題, 個ba 話係當係指定日期番嚟回贈時, 唔一定要換同樣貨品的, 可換它其它產品的, 只要個總額在$760, 如所選的貨品超過$760, 只要補回差價就可以了! vip 買呢set 產品,仲平d添架!

0049 said...

好抵呀~~~~~仲平過去KOREA買

Jennifer said...

我都買咗成條line...試咗apple zone 個eye mask三日....真係有料到...個黑眼圏淡咗好多...唔駛用concealer都出到街~~正!!有VIP買哂成條line 都唔駛一千蚊!

不過我聽個sales姐姐講遲啲可能會取消VIP制度...原因不明...請各位姊妹去開Lanegie時向啲sales姐姐反映吓"反對取消VIP"!!

sausally said...

我昨天去左買啦,仲順手買了支emulsion呢,ba很用心幫我分析皮膚!!

zz said...

MELING, 我係呢個minisite (http://www.laneige-white-plus-renew.com.hk/main/home.html) 見到link 咗你個blog, 但其實呢個分享係咪真有其事呢?

Meling Lam said...

zz> 係呀,公關也有聯絡過我,說會加入我的連結。不過呢,個優惠好似到4月12日?即是已經完左...?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站