Thursday, April 16, 2009

新玩具:大芯捲髮器

自己知自己事,想有「小顔」效果,要靠瘦面facial,要靠化妝,再加上髮型配合,三面夾攻,希望幫得幾多得幾多啦。尤其是天生我的頭髮又幼又曲,容易鬆散,看來有欠整潔,大忌!

昨天去 Starbucks 吃早餐後,約好3時做美甲,中間三小時空檔怎麼過?我忽然想到去 Hair Do 剪個髮,修修瀏海,或會做個 treatment。突然 Walk-in,當然很難選指定 stylist,反正我之前曾光顧的日藉髮型師已升到 Director 級,剪髮要 $480,好貴!就碰碰運氣,求其一位 stylist 也好吧。

不足一小時,煥然一新。最緊要是 stylist 教我如何吹髮及捲髮,可以令頭髮不再 frizzy。只花了 $320,效果很漂亮!

由 stylist set 的髮型當然好看,但我不想一洗髮後又打回原形。Stylist 教我去買個大芯的捲髮器,乾髮時捲,捲前塗點 hair serum,每束捲1.5-2圈。今天我試過用以前買的 VS 電油捲髮器,捲不到,只好買一支專業用的捲髮器。



選購捲髮器,大致分為「大芯」和「細芯」。大芯是用來捲自然曲髮效果,合頭髮長的人使用。小芯用來捲較短的髮,或是做 Z 形曲髮。 我的面較圓,就要用大點的捲曲度配合,於是選了大芯。

大芯效果
細芯效果

另一選購要點,是要買有度數選擇的。我這支雖然是國產貨,卻有4種熱度選擇,不錯!還有,我買的這支捲髮器有個 Bonus,就是捲芯可以活動地轉,就不怕轉動捲髮器時被電線纏住啦。



(無化妝,遮遮樣)今晚練習的效果,只做到鏡頭右邊的 wave,明天再買點定形用品,繼續練。

歡迎留言!

13 comments:

puddinguvu said...

meling~你咁晚仲打blog既? 唔眼訓架?
嘻!支捲髮器係邊買架?同埋媿錢??

Meling Lam said...

荃灣荃豐,南豐都有呀,大約$200左右就不算特別貴。我要睡了,明早再聊!

胖企鵝 said...

嘿~ 妳這支跟我的很像!
這種很燙的 要小心使用喔!

miss p said...

我更想知如何吹髮可以令頭髮不再 frizzy, 可否分享一下?

Red apple said...

我成日都好想試下自己捲髮, 我的頭髮跟你一樣天生曲,容易鬆散,但就一直怕唔識用整傷自己,meling,如果這支捲髮器好用的話,可以下次再分享嗎? THX

R said...

我搵2000年廣場既kaze整頭架!
我而家都心郁郁想電髮,因為我天生又粗又曲又散 >.<

little ka said...

我有好既日本hair stylish介紹呀~
如果想要既我send比你呀~~~~

said...

最近頭髮長了很多, 變成了上直下曲的怪樣, 正想買一個捲髮器來救亡, 但我不懂用這個。

Candy said...

請問你個捲髮器幾錢呀??

Meling Lam said...

$200, 上面有講,好平!

阿咪 said...

meling, 唔好成日過一點訓;傷脾腎會好水腫嫁!!!

阿咪 said...

meling, 唔好成日過一點訓;傷脾腎會好水腫嫁!!!

Tao Ching said...

meling, 同你一樣我既頭髮又幼又細又薄, 加上我要頂尖, 所以只要係唔短既髮型都係要電捲,我O係 hair do 電左大卷不過用左卷髮器個 curl 靚好多

我用既係VS 無線既大卷, 鍾意佢無線又有度數較, 可以試試!

Waston's 賣三百幾 =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站