Thursday, April 09, 2009

好康推介:Dior Snow 超優惠套裝



今天到金鐘工作,之後到連卡佛及西武繞了一圈,老人家說「無事出街少破財」確是真理,我走過 Dior,就「中招」了!



Dior 的護膚品一向很合我用,尤其喜歡美白(DiorSnow)及保濕(HydrAction)系列。今天走過專櫃,新上場的美白套裝只是 $370!我記得平時的套裝大多要近千元,為什麼今次那麼便宜?



櫃姐:「平時的大多是精華素套裝,單是精華素已是$800多,所以那些套裝會比較貴。」
我:「今次好便宜啊!化妝袋又漂亮...」(明顯心思思想買)
櫃姐:「今次的 UV Shield 原價$350,整套就是 $370,都幾抵買啦。」
我:「即是 $20 就多3件 product?...我要買一套!」(根本答案早在心裡!)



$370 套裝裡包括最新的 White Reveal 美白潔面泡 50ml、White Reveal 美白爽膚水(Rich)50ml、White Reveal Essence ml 及 White Reveal UV Shield 30ml(貨size)。UV Shield 可選 Pearly White 或 Translucent,我怕自己面太白就選了後者。這裡的分量,夠我用1-2個月。

夏天時,可以塗上 UV Shield 當防曬base,加上 2-way cake 就可以出門了!以前要通街跑的日子,我會帶備一包 Watson's 濕紙巾(我愛玫瑰味),假如汗水及面油太多,我會走到洗手間用濕紙巾把整個底妝抹掉,補塗防曬base、補塗防曬2-way cake,是我認為最便捷的補防曬方法!

櫃姐還告訴我,Dior 在 4月13-19日在金鐘辦推廣會,可預約做美白 Facial(預約費 $380),完成後預約費可全數換產品。「可以用來換這個套裝嗎?」答案是不可以,不過買滿$900(?)會送上另一套禮物。(預約電話:2971 3839)

歡迎留言!

18 comments:

kuo said...

(竟然可以緊貼你的post, hehe) 很吸引呀,剛好想找travel set作旅行之用,又剛好需要化妝袋......

Tiffany said...

Hi Meling,
多謝晒你上次答我關於BE 0既問題呀... 好詳細,你真係好有耐性!
呢個package真係好吸引!不過最衰外國無得賣啦... 有好多美白產品都好似得亞洲區先有!
我呢排都想改善皮膚暗啞同泛黃,唔知係咪應該用美白產品呢?

puddinguvu said...

哇~MELING你要通街跑既日子, 個袋仲放咁多野,咪仲辛苦!?

pinkpink said...

对了,dior真的好用~
我其实都有在用着whitening和hydraction的系列。很保湿哦~

sausally said...

看完心癢癢的呢!這個套裝雖然沒包精華素,不過價錢也比平日便宜呢。

Alice in the playingarden said...

哎呀!又要在alblanc及dior swon兩者之間掙扎喇... ><

vicvic_1121 said...

哎... 我都心郁郁想敗添...
不過佢支toner 有冇得揀另外一支唔rich.. 即係清爽d o個支?

CARRIEISM said...

$370....真係好抵...個化妝袋又靚....DIOR....我直覺好岩天秤座既人~雖然家裡仍有一堆等我開黎用既PRODUCT...雖然之前用過LANCOME美白LINE, 試過番尋味, 但係...我會買!

靚靚煮飯婆 said...

真係好抵喎! 我唔使出街,上你個blog睇介紹都好快又要破財lu! 如果有discount 買就好lu!^0^

Meling Lam said...

vicvic_1121> 沒有呀。清爽好嗎?

Meling Lam said...

puddinguvu> 沒辦法,要漂亮嗎?

Tiffany> 沒有的話,先選保濕,皮膚水份夠,自然會更有光澤。

kAt said...

oh no! 其實想買有SPF系數的日霜,但dior snow(舊版)洗面極唔好用,連卓悅十幾蚊貨式都不如

愛麗絲 said...

今日真的多謝你喔.....很開心的一個活動^^

最近也要購買防曬
之前一直是使用Sofina Very Very
但見到此分享後真有心動購買此套裝 (化妝袋很吸引)
UV Shield 當普通防曬可以嗎? (我平日都不會化妝喔)
質地清爽嗎?

另外我還有一張卡購物滿$250有額外的4件試用產品送贈....感覺很抵喔 (變成小師奶了:p )

Meling Lam said...

愛麗絲> UV Shield 當普通防曬可以嗎?<- 可以啊。

質地清爽嗎?<- 我覺得還可以,塗上後沒有油亮亮的感覺。

另外我還有一張卡購物滿$250有額外的4件試用產品送贈<- 這個你記緊向櫃姐問清楚,有時某些優惠只能算其中一款。

lalalacandy said...

而家有無得買ar?
定係等到4月13-19日在金鐘辦推廣會尼!????

lalalacandy said...

而家買定係等到4月13-19日在金鐘辦推廣好尼!?

lalalacandy said...

而家買定係等到4月13-19日在金鐘辦推廣好尼!?

Psyche said...

555。。。我上個月在廣州sephora就買了這個套裝了

不過要560RMB

心疼ing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站