Saturday, April 18, 2009

青協數碼青年《博客聚》系列 + Marketing-interactive.com 訪問



自上周日CR2著名靚女DJ麻利亞《my903》訪問"蘋果的化妝箱"的節目播出之後,這裡到訪人數突然飉升150%,電台的影響力真大!

接下來,我和其他好多位 bloggers 還接受了「青協數碼青年」的電視訪問,將於下星期一(2009年4月20日)開始於亞洲高清台(選台號碼12)晚上8:30播出。好緊張啊~~

《博客聚》Trailer:


相關連結:
「青協數碼青年」網址
「青協數碼青年」youtube channel
「青協數碼青年」facebook group

Marketing-interactive.com 訪問 by Candy Chan:
Starbucks taps blogosphere for brekkie promo

多謝採訪過我的每一位記者、編輯、工作人員。我都知自己上鏡好肥啦,辛苦大家喇 >.< 希望我說的內容夠充實,令訪問夠精彩就好了 :-)

歡迎留言!

5 comments:

Dreamer said...

Thanks for posting!

靚靚煮飯婆 said...

唔使緊張, 我哋會支持你, 努力呀!

stanely said...

等我星期一返工話俾同事知先~
meling,咁耐嘅努力同心機終於有回報喇,可喜可賀~

Tao Ching said...

我都睇左廣告, 見到呢個 blog 上鏡,好親切!!! =)

tika said...

十卜十卜!!!
定必棒場!!!
但係我屋企電視冇亞洲高清台,到時要上youtube睇返啦~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站