Sunday, April 05, 2009

周末飲飲食食 之 早餐 @MOS Burger



繼續我的食肉獸大計。

星期六晚,會在家裡宴客。早上8時,我和老公一起乘車到就近街市搶購靚牛肉。買菜之前,原本想到嘉樂冰室吃個巨人早餐,可惜嘉樂是日休息一天,走過去荃新天地,嚐嚐 MOS Burger 的早餐。

早餐時段的 MOS Burger 沒有其他食物供應,只得早餐牌上的6款套餐。老公選照燒雞扒漢堡套餐($20),我選摩斯漢堡早晨套餐($22,上圖)。

老公的照燒雞扒漢堡麻麻,雞扒太靱,不及平時的水準。我的早晨套餐卻有酒店質素!多士熱辣香脆,腸仔juicy,炒蛋又熱又滑,最精彩是那一小杯和風沙律。$22吃到這個質素的早餐,心足了!

歡迎留言!

3 comments:

shirley said...

wao, I don't know Mos Burger also sells breakfast ! I like the breadfast set you recommended. Must-try !!

little ka said...

我覺得台灣MOS Burger既早餐更好食呢~~~~

CARRIEISM said...

真係未食過MOS BURGER既早餐WO~係日本一起身已經冇早餐~~HHOHOHO~太爛訓~
條腸好吸引~~~搵日早D去食先~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站