Monday, April 06, 2009

開架新品:VC Organic 眼霜半價



做美容編輯,並無法天天四出巡舖發掘新品,就只有靠品牌公關的協助,告訴新品的上市日期及特點。實質好用與否,一試樣品就知。

近半年來,開架銷售點如屈臣氏、萬寧及莎莎,都主力引入有機品牌護膚品。這對消費者來說實在是好消息,因為開架貨品售價不高,又沒有櫃姐硬銷,對於定力不足的人(如我),是個安全網,哈哈。

到開架店購買有機護膚品的時候,還有幾點要留意。首次,要留意有效日期。與一般護膚品不同,有機護膚品的壽命較短,出產後只有一年,開封後只有3-6個月。第二,如果店家把有機護膚品放到陽光直接照射的地方,也要好好考慮,因為大多有機護膚品都含有植物香薰油成份,而香薰油的大敵就是陽光(所以Jurlique、Aesop的包裝都是密封或深啡色樽),陽光會把香薰油氧化,護膚功效就會失掉。

上兩周,公關送來萬寧新引入的澳洲有機品牌 VC Organic 兩件皇牌(上圖)。就算是有機品,我不是每款都喜歡,只對玫瑰成份的有偏愛。因為以前讀過香薰治療,老師說玫瑰是最合女人用的香薰油,有助皮膚保濕、緊緻、抗皺,更可以提升女性的自信心和自愛能力,令女人變得更吸引。



VC Organic 的玫瑰抗氧緊緻眼部啫喱(上圖)採用來自保加利亞的有機奧圖玫瑰油 Rose Otto 作主要成份。由玫瑰花瓣提煉而成的精油,能即時舒緩及保護眼部肌膚。其他成份—青瓜及綠茶,具抗氧化功效。還含有蘆薈、維他命E、海洋骨膠原及藍莓等多種成份,一次過改善眼部鬆弛及黑眼圈等問題。

這支眼部啫喱不含油分,試用時發現質地是透明凝膠狀,能迅速吸收。VC Organic Eye Gel 原價 $159,萬寧推廣試用價 $79.90,最後今天(4月6日)。



要是趕不及去買 Eye Gel,可看看另一款皇牌 — 100% 有機玫瑰保濕嫩膚噴霧。以 100% 有機奧圖玫瑰系列作主打,每 1cc 的玫瑰精油要用上 5,000 朵花瓣提煉而成。保濕噴霧能即時舒緩、滋潤及緊致肌膚,並提高角質層的含水及抗氧量。想到當時老師教我們自製花水,如用玫瑰油的話成本太貴,只能選薰衣草或洋甘菊等香薰油。這支玫瑰噴霧售百多元,以質素計是物超所值。

VC Organic 100% 有機玫瑰保濕嫩膚噴霧 $159

銷售點:萬寧
查詢電話:3104-8166
官方網站:www.vcorganic.com

歡迎留言!

14 comments:

Suki Leung said...

謝謝分享~
早排都睇過下呢隻品牌
好彩未買~嘻
聽日衝去買先~
Meling成日都半夜先出post要小心身體呀~
唔好捱壞

Meling Lam said...

Suki> 有你安慰,好想哭(感動中 >.<)
我老公已經大被蓋過頭,熟睡了,嗚~~

Suki Leung said...

因為我都成日半夜訓(不因工作,純粹娛樂)
經常你一出post就睇到啦~
所以我身體係好差:P
沙田好凍呀依家~你個邊實仲凍
睇住冷親!!

Stella said...

噢,好抵啊!
咁蘋果覺得個eye gel好無用呀?
我最近都物色緊呀.

哈其實我都發現蘋果好鐘意半夜先出post~ 因為我都係夜鬼.成日要夜晚做paper! 做都寫唔出就去逛下呢度啦.

anyway, lets add oil la apple :]

Meling Lam said...

Suki> Thank you,我明早就要去找中醫,再繼續的手足冰冷,我怕會暈倒在街上呢。

Stella> 個Eye gel 好易吸收,用了一星期都沒有出油脂粒,在夏天來講好岩用!

多謝你和Suki半夜留言呀,我差點悶到慌。

Stella said...

hahaa u are welcome la apple!
i am gonna sleep la
see youuuuu

btw, thanks for ur advice! i will get the eye gel tmr hoho :]

Michelle said...

我果日行萬寧都想買枝eye gel 同玫瑰保濕噴霧, 最後好辛苦先忍到手唔買, 睇完你介紹, 又想買喇 ><

靚靚煮飯婆 said...

我好多次都想買嚟試, 但由於貨架上有關產品資料唔多, 所以最後都無買到, 經你咁講, 等我一陣都去買嚟試下先!

閃閃星小藍 said...

79.9 好抵喎, 等我放工睇下仲有冇先!

little ka said...

eye gel好似幾好咁wor~~~~~
等我一陣出動先

Suki Leung said...

買左喇~好香
不過未試!

Suki Leung said...

還有,我今日買噴霧,
都有特價,係$110

Ananitanita said...

尋晚去睇,個萬寧sales死都話冇減價哦!!!>_<

Meling Lam said...

Ananitanita> 你留返個email,幫你追討!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站