Wednesday, April 15, 2009

好康推介:VC Organic 有機玫瑰海洋骨膠原晚霜 半價



上次介紹的 VC Organic 眼霜,太遲把優惠告訴大家,可能令到有些人趕不及買。今次一收到消息馬上po上來,給大家參考。
"很多女士夏天時都會忽略滋養肌膚,尤其是晚上睡眠時長時間處於冷氣環境,肌膚很容易缺水。

VC Organic有機玫瑰海洋骨膠原晚霜 採用來自保加利亞,有機奧圖玫瑰油作主要成分,由玫瑰花瓣提煉而成的精油能即時舒緩及為肌膚迅速保濕。蘊含豐富海洋骨膠原、維他命E、胡桃油、荷荷巴油及玫瑰果油,迅速融入肌膚,輸送活膚營養及補充水份,帶給肌膚水份平衡及保濕,提高保水能力,預防皮膚乾燥、脫皮及細紋,重新注入活力。"
*VC Organic 有機護膚產品全以國際認可的有機精華油、天然植物成份、不含人工色素、不經動物測試、不含基因改造。

「萬寧」獨家優惠
推廣試用期:4月17日至20日(只限 4 天)
推廣試用價:HK$94.50(原價HK$189/30g)

歡迎留言!

14 comments:

ohmyjack said...

OH. . .50% so attractive~~

miss p said...

我無睇清楚, 頭先已經衝左去, 先發現優惠明天才開始...

little ka said...

上次買唔到
睇吓今次好唔好彩先~

阿咪 said...

我上次最後特價日臨放工先睇到blog;拿拿淋打去代理問;但成個中上環都無萬寧有(!!??), 結果搭我個西環friend買到;重要係因為果間萬寧個牌無打特價至無人"喉";附近方圓百里都賣晒!我今次一定要聽日就去買跟手寫report!

Teresa said...

我今日都係衝左去買,去到先發現未開始半價優惠,HAHA...好傻仔...

Meling Lam said...

ohmyjack、little ka> 好抵咁呀。

miss p、Teresa> 係wor, 今次又講早左少少 :P

阿咪> 祝你今次買到 :)

miss p said...

meling: 係我太心急, 又眼大睇過龍...

miss p said...

我已經成功敗了!

阿咪 said...

meling, 我放工去萬寧,但中上環都無stock lu, tomorrow try try cwb :(

阿咪 said...

meling, 我放工去萬寧,但中上環都無stock lu, tomorrow try try cwb :(

阿咪 said...

meling, 我放工去萬寧,但中上環都無stock lu, tomorrow try try cwb :(

昆田 said...

係大埔買到啦!

但願我只是一片綠...葉 said...

0向沙田,太和都買到.......
不過我買0左rose otto hydra balance facial mask 同tea tree oil control facial mask .......
等我試完再分享一下......
或者有姐妹有買0既分享一下......
$14x >>$69蚊左右
都幾抵 :)

Meling Lam said...

係呀,50% off真係幾抵!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站