Friday, April 24, 2009

是日好用:Venus Breeze 2-in-1 啫哩脫毛剃刀



今年確是颳起了紫色風暴,剛買了個紫色小背包,同一天就收到 Venus 的 Breeze 2-in-1 啫哩脫毛剃刀,也是用上紫色的包裝,好合潮流!

剃刀是我 waxing 以外的最便捷選擇,有時剛想穿短袖衣,哪趕得及在出門前煲蠟?剃刀即刮即淨,夠爽快。可是有次我的手背貼上了藥水膠布,被朋友笑我被什麼刺激了要割腕。其實那是用為我用了G字頭的男性用剃刀,鋒利有餘,但是貼服度不足,把手背刮出一條血痕來,好痛。所以當我聽到 Venus 的最新剃刀有柔滑啫哩條(Jelly Bar),在濕水後可起出幼滑泡沫,我就知道最合我一類又懶又貪快的人使用了。

售價:HK$65.90、補充裝 HK$65.90(包括補充刀頭4片)

歡迎留言!

9 comments:

Candy said...

我都係用E個剃刀

alice said...

我一直也使用此家的
真的很方便....不錯喔
這個也心思思想購入
但之前已經收到2個同系列粉紅色了
用不完喔

Meling Lam said...

粉紅色! 限量版啊!!!

KKdance said...

原來粉紅係限量架...? 幾時出架?
呢個牌子超好用的, 佢既刀勁出名, 個刀頭我用左差唔多3年都仲好利, 未洗換~

msbabykiko said...

uk出了大半年了…香港好慢

N619 said...

想問你用邊隻蠟脫毛? 我平時用剃刀, 但係剃極都有黑色一點點>.<

alice said...

原來粉紅色是限量的?
我也不知道喔....有2個在家中
Meling要試試嗎?(全新的)

Meling Lam said...

alice> 不用啦,不好意思 :P

阿晴 said...

剛好要換剃刀,
咁就比個機會試下佢先得..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站