Sunday, May 10, 2009

2分鐘 零失敗 日式大花髻(附 video)



之前參考台灣博客西喜的po,內有DIY日式大花髻的影片檔。可能我頭髮少、手又不夠巧,沒能做到她的效果。而且過程要用太多髮夾,難上加難。拆髻時又被髮夾拉斷了很多頭髮,好心痛。還以為自己一輩子跟大花髻無緣,直到今天遇上一位「高人」…

「高人」身處銅鑼灣廣場一期二樓,賣髮飾的小店裡。今天做手甲後經過,剛好有個少年在買母親節禮物,「高人」即席用假髮公仔頭示範束髻技巧,我才醒覺,我也要這樣束啊!



主要道具包括圖左的絲絨束髮橡皮,圖右的一般的黑色束髮橡皮,粗或幼的都可以。



首先,用絲絨橡皮束馬尾,位置可高可低,隨你喜歡。不過束高髻看來會較年輕,低的髻看來會顯老。



在馬尾裡找個中央點,把頭髮平均的覆下來。



用黑色束髮橡皮束住髻的根部,花髻大致上已成形。可用手拉鬆花髻,或是查看有沒有穿幫(看到底下的絲絨橡皮)。



把髮尾集合起來,順一方向盤到花髻底下。



在外邊束另一條絲絨束髮橡皮,也可以用髮叉或其他頭飾定位,只要確保髮尾不掉下就ok。



如看不明白,可看看這段自拍的video,沒有什麼製作水準可言,我束的髻形也不夠好。不過 video 一定比看圖清楚,希望可以幫到各位想束日式髻的女生吧。

歡迎留言!

16 comments:

eva654321 said...

{{{{{{{{{{{{ 超 感 謝 }}}}}}}}}}}}}

我也是常常去西喜那處學編髮,但學極都唔曉。看你這個真是超簡單得多,我立即去試做一次,得左!!!!!!!!!!

dearwater said...

hey hey, 我係阿sir度學嗰一個比你呢個更易,只要一條橡根,兩三隻頂夾就搞點。

juan said...

meiling 我試著用你教的方式去做 但效果沒你綁的好看 :(
好像頭發太多太長了 -。-

我不是公主 said...

試左好多次都唔得。。鳴。。。。

Red apple said...

我試過了,好容易HANDLE,唔錯呀!

Nana said...

看完完全明白,我的頭髮長度也跟你差不多 (不過我的頭髮很直) 也會嘗試一下
謝謝MELING的分享

瘋go said...

多謝meling的分享。^_^

mad dog said...

wow, nice!!! will try.

tika said...

妳綁得好睇呀!而且方法又簡單!
可惜我是短髮人,唔係我都想試下:)

alice said...

不知道要多少時間我的頭髮才會變長呢?
....但我剛剛又去把它們修短了>.<
很想試試喔

但願我只是一片綠...葉 said...

dearwater> 你果個又係點0架??分享下啦..:)

meling> 我都有睇西喜個blog ...不過同其他朋友一樣..都覺得好難掌握......
你果個雖然好, 不過如果我地係頭髮好長果0的女仔,咁又好似好難handle ......咁點好呢??

Meling Lam said...

all> 頭髮多又長的,可以試試這個:http://www.citygf.com/LD/017003/003/200903/t20090313_7371.html

Meling Lam said...

alice、tika> 我想頭髮只要到鎖骨,都可以開始試試。

dearwater> 你學那個跟上面的link方法相似嗎?

寶莉牛奶 said...

我尋晚都經過呢間鋪,仲做緊特價tim!我好耐之前都幫襯過,你封圖那個動物頭飾我也有1個但唔同顏色。

irene said...

thanks for yr sharing

Barbara said...

Meling, 你把聲好好聽呀! 因為公司唔俾睇VIDEO, 所以依家先至睇. Nice ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站