Wednesday, May 06, 2009

是日好買 @ Vivienne Westwood Private Sale



跟朋友A小姐一起去 Vivienne Westwood 的 private sale。原本我倆都想買手袋,到頭來手袋買不成,卻買了好多其他的好康!



最開心是買到上圖這對原價5千多、紅磚色的 New Bag Boots。我向公關說:「這對鞋好漂亮啊!」她說:「這對只有3號碼,很多人都不合穿呢。」「或者我可試試?我腳很小,穿34碼。」「那你可能會合穿啊!」結果,像訂造般剛剛好!

VW 女裝鞋子有個特點,不理後跟多高都夠穩,腳橋位的承托甚佳。我的腳小但寬,跟大部分亞洲人一樣,穿 Christian Louboutin 如像進入地獄!自此,我知道好鞋子到哪裡找了。



另外也撞見舊同事美女J,她說 Melissa x Vivienne Westwood 的幾對鞋好抵買,只可惜沒她合穿的尺碼。我走過去看看,竟然有大量5號(=size 35-36),紅色還有一對,三折,「無慮即決」。

除了便宜,Melissa 的鞋子真的很軟很舒服,完全改好了我對膠鞋的壞印象。



還有,跟A小姐一人買了一個香蕉色卡片套。



又一人買了一件男裝背心當裙子穿。為什麼要買男裝?因為男裝上衣一折起,女裝大多三折起呀。這件上衣只是百多元@@



終極好康是 VW 展覽的原子筆,A小姐大舉掃貨,送了一支給我,多謝 ^3^

今次 Private Sale 只限4小時,經已完畢~

排隊付款時,有位年青美女上前跟我打招呼,我正在想是不是行家來的呢?她說:「Meling你好,我常常看你的blog呢!」當時的我真是受寵若驚,一時間不懂得回應,呆住了只懂傻笑 :P

假如你在看,請原諒我的失態...快點加入右方的 HK Beauty Bloggers group 啦,下次有機會一起玩!

歡迎留言!

25 comments:

Faaa said...

嘩...真係好抵買呀...
但係我始終都覺得膠鞋好似怪怪地咁..

呵呵...咁都會被人認出既!!?

Red apple said...

Haha, 咪係我同你打招呼囉!其實我見到你好耐,但唔想阻住你買野. 你個樣好可愛呀,我老公都咁話,hehe!我冇寫blog習慣,所以冇加入bloggers group,hehe! 你都冇失態,唔駛介意呀,真係好開心可以見到你!

當鍾一頁 said...

Hello Meling,

I have been reading your blog for a while, my sister is going to hk this summer, and wonder if you know any trust worthy place for 消痣. I didn't know if you had any posts related to that, if you, can you refer me to that post? Thanks la~~~~~ =)

Wilsons said...

好吸引~
但相信等到星期六放工去時,好東東已經所剩無幾了…

嗚~

但願我只是一片綠...葉 said...

雖然唔知你最後畀0左幾多錢.....
不過真係好羨慕你.....
成日都有好康~~~

Meling Lam said...

Faaa> Melissa 的膠鞋好舒服,買得過。

Red apple> 你好!你的收穫豐富嗎?

Yip said...

Melissa 對紅鞋好靚丫, 边到可以買呢???

Yip said...

Melissa 對紅鞋好靚丫, 边到可以買呢???

Meling Lam said...

當鍾一頁> 我去過Elsa Pun的seminar,有關用Thermocare消痣,$200起。另外皮膚科醫生都可以做除痣手術。

Meling Lam said...

但願我只是一片綠...葉> 你要invitation嗎?還有幾天open sale,可以email入場信比你呀。

Meling Lam said...

Yip> 只有那個sale有售,你要invitation嗎?還有幾天open sale,可以email入場信比你呀。(請留email address)

Yip said...
This comment has been removed by a blog administrator.
但願我只是一片綠...葉 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Meling Lam said...

但願我只是一片綠...葉 & Yip> email了。

alice said...

是時代廣場那個嗎?
我明天也會去逛逛喔^^

Meling Lam said...

alice> yes,不過唔係Bazzar

Red apple said...

我只係買咗一條頸鍊和一個tote bag,haha,o的鞋唔係大就係細得滯呀,可惜!

Red apple said...

我只係買咗一條頸鍊和一個tote bag,haha,o的鞋唔係大就係細得滯呀,可惜!

當鍾一頁 said...

Meling> Thanks !!! I will take a look o!

Regine said...

我同你一樣腳細但寬,著歐洲鞋唔掂,請問你平時喺邊度買到啱fit的鞋,或有什麼brand舒服可以推介一下?

但願我只是一片綠...葉 said...

Meling>收到email 了.....謝謝喔~~~

Yip said...

all shoes sold out la.. T.T

Meling Lam said...

Red apple> 我腳細,好多鞋都岩,這是腳細的唯一好處吧 :P

Regina> 我喜歡買jelly beans & aerosole,最舒服。Zara 及 H&M 都買過,不過幾窄,會唔舒服。

Meling Lam said...

Yip> 咁快!!!

alice said...

我昨天也有去喔
可惜完全沒有收獲
只代朋友買下了一些飾物

昨天因為正在剪頭髮+做facial
接不到你的電話對不起喔
我們下星期見啦^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站