Wednesday, June 17, 2009

是日好吃:24小時麥麥送



今天沒需要外出,整天留在家中寫稿。工作太多,沒興致花時間做麵包或煮手打烏冬。能量愈下降,愈想吃肥膩無益的食物。於是拿起電話筒,點「麥麥送」,一小時後送到。

跟Pizza Hut不同,「麥麥送」送到來時,薯條一定是又軟又凍,「足三両」也冷掉,絕對不能馬上吃。為冷飲換個杯,加入冰塊。「足三両」用微波爐翻熱20秒。薯條及雞翼放入焗爐翻烤。經「處理」之後,比較像樣。

「麥麥送」熱線:2338 2338,24小時送到。點滿$60免費送餐,點不滿$60可加$12送餐。早餐時份的套餐「加幅」較少,早餐當中的扭扭粉比早晨全餐好吃,因為早晨全餐那隻灰黃色的凍蛋實在太頹。

歡迎留言!

5 comments:

Aiki♥ said...

是不是地區問題?
要1小時?
等1小時我定餓死了XD

Suki Leung said...

What?!
1小時??
就算係荃灣送呢都唔洗呀.....=.=
不過24小時都有真係好方便~
我見你近排好似叫左幾次麥麥送啦~哈哈

Suki Leung said...

What?!
1小時??
就算係荃灣送呢都唔洗呀.....=.=
不過24小時都有真係好方便~
我見你近排好似叫左幾次麥麥送啦~哈哈

靚靚煮飯婆 said...

點解唔叫茶餐廳外賣, 可能仲快送到嚟!

Meling Lam said...

Aiki、Suki> 可能同一時間太多人order吧,我叫早餐半小時就到。

靚靚煮飯婆> 可惜我樓下得一間茶餐廳,食到厭厭地 >.<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站