Monday, June 29, 2009

海港城靚靚靚 之 Bliss Brow Waxing 體驗



海港城 STYLE Model Hunt 臥底小組的行動已近尾聲,比賽將於明天(6月30日)7:30pm 進行決賽,是時候把之前的體驗 round-up。上次 KIM 老師講座舉行前,我們約好到 FACES 的 Bliss 專櫃體驗,Peggy 選了眼部療程,我選了蜜蠟修眉。

其實我的眉毛不算雜亂,只是眼皮上有很多幼毛,眉心也有很多雜毛,修眉不到一星期就會長出來。蜜蠟修眉(Brow Waxing)通常先用蜜蠟脫去眉上、眉下及眉心幼毛,再用眉拑仔細的修整眉形,由於我習慣了自己做 upper lip wax 所以不怕痛,初做 waxing 的可能會有點痛,皮膚會有點紅,只要 waxing 後用 2-way foundation 蓋住就ok。



為了令 waxing 效果更理想,少不了以上兩件孖寶。左邊黃色的是 Cleanser,用來抹走皮膚上的油脂,因為油脂會令 wax 黏不上,影響除毛效果。右邊藍色的是 post-wax oil,用來消除紅腫,以及抹去皮膚上殘餘的蜜蠟。如果蜜蠟不小心的沾到頭髮上,也可用 post-wax oil 抹走。

Bliss Poetic Waxing Kit 裡包括一罐蜜蠟及以上孖寶,方便用家在家做 DIY waxing。



我在家用 Bliss Poetic Waxing Kit 時,大多用電爐隔水加熱。Bliss 專櫃裡用的蜜蠟也是藍色的低溫蠟,長期放在恆溫爐裡。



櫃姐用木棒把藍色低溫蜜蠟塗在幼毛叢生的部位,約10秒後撕去。



(刻意選一張拍得不清楚的)蜜蠟會一併除去黑色的雜毛及白色的幼毛。不建議把用過的蜜蠟循環再用,太不合衛生了!



除毛後我的皮膚有少許發紅,只要用 post-wax oil 抹一抹就可舒緩。在專櫃做的 Brow Waxing 約$200,有興趣的可以打去 Bliss 專櫃預約啊。

歡迎留言!

15 comments:

little ka said...

我岩岩都去左bliss幫雙腳做waxing
仲有分享響blog

http://hk.myblog.yahoo.com/little_ka719

Meling Lam said...

little ka> 看見你買到 SEPHORA 的變形金剛?我去到果時賣哂啦 >.<

little ka said...

我岩岩去幫你睇過仲有呀
你要既我幫你買左先
你call我啦~~~~~

Meling Lam said...

little ka> 我諗都係唔買住,我對smashbox果個興趣大D,佢收起來比較細個。

Karen said...

請問Meiling有無試過Benefit的Brow Waxing? 那裡的比較好?

但願我只是一片綠...葉 said...

係呀....
我今日(30日)都去過faces 睇過....(隨便睇下個 STYLE Model Hunt 比賽,haha)
都好想知道bliss 同benefit 0既brow waxing 有什麼分別....
只見好似benefit 平0的....$150 eye /$200 eye and lip(好似),buy 5 get 1 free~~
不過唔知效果會唔會bliss 好0的...
(btw, 兩間0既櫃姐都好好人呢....
明知我混吉都好好心機答我~~讚!)

alice said...

Meling我想問問那個waxing kit是否跟專櫃的waxing服務一樣?
因為我想試用於underarm, 是否可以的?
因為我好像不見counter有underarm waxing服務喔

Meling Lam said...

Karen> Benefit 用hard wax+cloth,會快D,但初做會痛D。Bliss 做brow waxing用的是soft wax,不用加布,無咁痛。

Meling Lam said...

但願我只是一片綠...葉> STYLE Model Hunt 比賽!你有留到最後嗎?我也在場啊,站在Baby後面。

Benefit的waxing 是比較便宜,我今晚有個news,上果度登記首200個可做free brow waxing呢 ~_^

Meling Lam said...

alice> Bliss waxing kit也是用藍色低溫蠟,跟專櫃用的是一樣的啊。

不過如果做body waxing就會改用黃色的hard wax(看little ka的report)。Counter 可能是怕尷尬吧,確是沒有得做underarm。W Hotel 的Bliss Spa就有。

但願我只是一片綠...葉 said...

Meiling>>我見到,不過開頭唔認得你真人個樣~只係在blog 同電視見過...
果然係聞名不如見面....haha~~

完0左後我去食飯,0向城市叔婆0既foodcourt 聽到應該係參賽者之一0既女仔(無謂開名啦)...不斷數個比賽...又講自己下一步簽0的咩,接0的咩.....
令我覺得呢件事成為0左整個比賽最失色0既一部分...
點解上0左老師0既課都仲未學乖...公眾場所(仲要0向番海港城)高談闊論.
真係有少少失望~~

講番你benefit 0既消息....我好有興趣呀...可否send 有關資料給我?
alison_ip@yahoo.com.hk

我的眉毛是一對毛毛虫,又多又黑....真煩惱!

Meling Lam said...

但願我只是一片綠...葉> 希望你見到我之後係覺得,我真人瘦過上鏡吧 XD

陣間會出post,你等一等 ^^

alice said...

哈哈.....我有見到little_ka的blog
其實上星期六跟她見面時又親眼感受到效果, 所以很心動想去試試看 (特別是希望送給妹妹一個體驗, 不希望她再自行用一些不合適的脫毛方法了)

但願我只是一片綠...葉 said...

Meling>>講真真人真係瘦過上鏡呢~~~
仲有我成日以為你係好細粒0既(個子很小)
真人見到又唔係0丫,高高瘦瘦...
咁當然唔係好高果隻~~~
不過著衫起衫來都好好睇~~~

BTW,以前唔係太喜歡熊黛林,覺得內地女子樣子無咩特別,
不過同場見過真人後,又OK wor...好靚女~~~
不過奇就奇在場內會有Fans0向度搖旗吶喊~~~
MODEL wor ,又唔係歌星明星~~~都有追星族??有趣有趣~~

謝謝你SEND給我的email, 我一起身(3:30pm)已經book 0左喇 XP.....
電話好難打.....打0左半個鐘先通~~~
不過唔緊要啦~~~
都係要多謝你~~~~

alice said...

今日去faces查詢了....原來它們也有underarm waxing服務, 不是在counter進行的, 會於另一服務房屋進行, 但今日ba跟我試用了一次後, 最終買下了一套Bliss Poetic Waxing Kit自行回家處理, 希望稍後使用時不會手忙腳亂啦...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站